برنامه هفته: کارت امتیازی کمپین





/ برنامه هفته: کارت امتیازی کمپین
















Domo Appstore به شما این امکان را می دهد که پلتفرم هوش تجاری پیشرو در صنعت ما را با مجموعه خاصی از چالش هایی که شرکت شما با آن مواجه است تنظیم کنید. با تقریباً 1000 برنامه منحصربفرد موجود برای خرید، Appstore تمام ابزارهایی را که برای پرسیدن و پاسخ دادن به فوری ترین سؤالات تجاری خود نیاز دارید، ارائه می دهد.

در مجموعه برنامه های هفته خود، ما فقط به تعدادی از برنامه های متعددی که مشتریان ما برای بهره گیری بیشتر از داده های خود استفاده می کنند نگاه می کنیم. امروز ما قصد داریم در مورد Campaign Scorecard بحث کنیم، یک نرم افزار قدرتمند که به شما امکان می دهد بهتر درک کنید که هر یک از کمپین های دیجیتال شما چگونه است (یا نه) به شما کمک می کند تا به اهداف بازاریابی خود دست یابید.

کارت امتیازی کمپین به شما کمک می کند تا عملکرد هر یک از فعال سازی دیجیتال را ارزیابی کنید.

در هر لحظه، بازاریاب مدرن ده ها – گاهی صدها – کمپین دیجیتال را در طیف گسترده ای از پلتفرم ها، دستگاه ها و کانال ها مدیریت می کند. با این همه اتفاق، تفکیک کمپین هایی که مسئول هدایت نتایج کسب و کار هستند از کمپین هایی که در دستیابی به آنها ناکام هستند می تواند بسیار دشوار باشد.

کارت امتیازی کمپین این مشکل را حل می کند و به شما امکان می دهد تمام فعال سازی های دیجیتال خود را در یک رابط کاربری تعاملی مقایسه کنید. با استفاده از ابزارهای تجسم برنامه، می توانید کمپین های خود را بر اساس هر یک از KPI های خود مرتب کنید و به شما این امکان را می دهد که ببینید هر کمپین چگونه با معیارهایی مانند هزینه به ازای نمایش، هزینه به ازای کلیک و نرخ تبدیل مقایسه می شود. این اطلاعات می تواند برای تخصیص هزینه های اضافی به موفقیت آمیزترین کمپین های شما و همچنین ایجاد تنظیمات استراتژیک برای کمپین هایی که آنطور که انتظار داشتید عمل نمی کنند استفاده شود.

129502-Screen_Shot_2016-09-07_at_11.55.20_AM

ترکیب کمپین مناسب برای اهداف بازاریابی خاص خود را پیدا کنید.

کارت امتیازی کمپین علاوه بر اینکه به شما کمک می‌کند عاقلانه‌تر هزینه کنید، به شما امکان می‌دهد در داده‌های خود غوطه‌ور شوید تا کمپین‌های مؤثرتری ایجاد کنید. برای مثال، اگر متوجه شدید که کمپین‌هایی که از یک خلاقیت خاص استفاده می‌کنند، مقادیر CPC قوی ایجاد می‌کنند، می‌توانید آن پیام را با کمپین‌های دیگری که نیاز به افزایش تعامل دارند، جایگزین کنید. با کمک به ارزیابی اینکه چه چیزی کار می کند و چه چیزی نیست، برنامه محیطی ایجاد می کند که در آن کمپین های شما اساساً از یکدیگر یاد می گیرند تا در طول زمان هوشمندتر شوند.

129508-Screen_Shot_2016-09-07_at_11.57.52_AM

در نهایت، کارت امتیاز کمپین به شما کمک می‌کند تا کمپین‌های خود را نه به عنوان واحدهای مستقل و غیرمرتبط، بلکه به‌عنوان مجموعه‌ای جامع از ابزارها ارزیابی کنید که با هم کار می‌کنند تا به همه KPIهای شما دست یابند. به عنوان مثال، ممکن است کمپین رسانه های اجتماعی را مشاهده کنید که نرخ تبدیل ضعیفی را ارائه می دهد که در خلاء غیرقابل قبول است. اما اگر یک فعال‌سازی دیگر کار خوبی برای ایجاد فروش انجام می‌دهد، ممکن است تصمیم بگیرید که به اجرای کمپین اجتماعی به عنوان یک ابزار آگاهی‌بخشی به دلیل معیارهای CPM عالی آن، ادامه دهید.

ویژگی‌های مرتب‌سازی و تجسم داده‌های Campaign Scorecard با هم، به شما این امکان را می‌دهد که به درستی نقاط قوت و ضعف نسبی هر یک از کمپین‌های خود را درک کنید. با در دست داشتن این دانش، به خوبی در راه ساختن یک سبد دیجیتالی متعادل که قادر به دستیابی به اهداف مختلف بازاریابی است، خواهید بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آنچه که Domo Apps می تواند برای کسب و کار شما انجام دهد، آماده هستید؟

Appstore را بررسی کنید

اگر قبلاً مشتری Domo هستید، می‌توانید کتابخانه برنامه‌های در حال رشد ما را مرور کنید یا همین امروز شروع به ساخت برنامه خود کنید.

Appstore را بررسی کنید

شروع به توسعه کنید













دیدگاهتان را بنویسید