اگر Domopalooza 2021 را از دست دادید چه چیزی را از دست دادید


برای اینکه یک کسب و کار در دنیایی که همیشه پس از کووید (COVID) رونق بگیرد، باید بتواند با سرعت، اطمینان، و جاش جیمز، مدیرعامل Domo در جریان سخنرانی دیروز خود در Domopalooza 2021 گفت: انعطاف پذیری – و این ویژگی ها را می توان به طور کامل تنها از طریق رویکردی به دست آورد که شامل “BI مدرن برای همه باشد”.

جاش در حالی که با چوب بیسبال کنار جعبه فروش بلیط ایستاده بود، گفت: «چیزی که BI مدرن (نسبت به BI سنتی) متفاوت می کند این است… «دیگر انتظار نیست. دیگر نه نه واجد شرایط بودن یا به اندازه کافی مهم برای دریافت پاسخ های مورد نیاز. و اگر مجبور نیستید منتظر بمانید، اگر خودتان بتوانید آن را دریافت کنید، پس هر نوع سوالی، به معنای واقعی کلمه از هر کسی در سازمان شما، یک بازی کاملا منصفانه است.”

سپس زمانی که او آماده بود تا یک چرخش به سبک هوم ران را روی دستگاه بلیط باز کند (بالا)او گفت: “با BI مدرن، همه یک قطعه می گیرد

از آنجا، جاش در ادامه توضیح داد که چگونه شرکت‌ها می‌توانند این نوع تغییرپذیر از BI را دریافت کنند، مفهومی که Domo بیش از 10 سال پیش بر اساس آن پایه‌گذاری شد.

همه چیز با این ایده دیوانه کننده شروع شد: چرا نمی توانم به تمام داده هایم در زمان واقعی دسترسی داشته باشم؟ چرا من نمی توانم کسب و کار خود را از هر کجا که می خواهم اداره کنم؟ “و اگر من توانست من کسب و کار خود را از هر دستگاهی مدیریت می کنم، چرا همه افراد در تجارت من نمی توانند این کار را انجام دهند؟ و شرکای من چطور؟ تامین کنندگان من؟ مشتریان من؟ چرا BI مدرن نمی تواند مناسب باشد همه?

“بنابراین این همان چیزی است که ما قصد داریم با Domo انجام دهیم: “مدرن BI برای همه” بسازیم.”

ماموریت انجام شد. با هدایت سه اصل اصلی که جاش در طول سخنرانی سریع بیان کرد – چابکی داده، سواد داده و اقدام هوشمندانه – Domo پلتفرم اساسی BI را ایجاد کرده است که به همه نوع کسب و کارها این امکان را می دهد تا خود را با شرایط متغیر بازار وفق دهند که در حال پرواز و تکامل هستند. مدیریت هرگز پیش از این تصور نمی کرد.

در حالی که جاش در طول مونولوگ متحول کننده پس‌زمینه‌اش، چندین داستان موفقیت را لمس کرد، که شرکت‌کنندگان دوموپالوزا را به همه جا از پله‌های بزرگ ساختمان ساختمان ایالت تا “به هم ریختگی داغ” یک آشپزخانه آشفته رستوران برد. (زیر)ویدئوهایی که به عنوان بخشی از جلسه عمومی 90 دقیقه ای دنبال شد، قدرت واقعی و جذابیت BI مدرن را نشان می دهد.

برای سه تا از این ویدیوها، جاش به محل رفت و از همکارهای رویاپرداز داده McKinsey & Company و Domo، امرسون و یام، یاد گرفت! این دقیقاً نشان می‌دهد که چگونه BI مدرن استراتژی را تغییر می‌دهد و فرصت‌های تجاری جدید را برای سازمان‌ها و/یا سازمان‌هایی که با آنها کار می‌کنند باز می‌کند.

پل هپرلا، معاون استراتژی راه حل ها در امرسون، گفت: «Domo به ما امکان فروش بیشتر را می دهد، اما این موضوع نیز در حال تغییر است. چی می فروشیم.»

محمد عصار، مدیر ارشد داده مک‌کینزی افزود: «داده‌های متصل ارزش ایجاد می‌کنند». “اگر می توانید به یک اکوسیستم داده متصل بروید که در آن شفافیت در مورد داده های خود دارید، می توانید از این دسترسی برای مدیریت بسیاری از چیزها استفاده کنید.”

لحظات یا برنامه های دیگری که به تعریف دیگری خنده دار و روشنگر کمک کردند مجازی Domopalooza شامل:

  • افشای صنعت اولین ارائه داده چند ابری برای BI مدرنارائه یک رابط واحد به تصمیم گیرندگان تجاری که از طریق آن می توانند از داده ها در چندین پلت فرم داده ابری استفاده کنند.
  • نگاهی جذاب به آخرین ویژگی های Domo Everywhereکه گسترش ارزش داده های خود را برای سازمان ها آسان تر می کند.
  • ارائه های سرگرم کننده و در عین حال آموزنده از توسعه دهندگان محصول Domo و کارشناسان در مورد برخی از این محصولات بیش از 100 ویژگی پیشرفته دیگر مبتنی بر BI که به تازگی منتشر شده اند؛
  • گفتگوی جلسه عمومی بین کاترین وانگ، مدیر تولید Domo و تبادل داده AWS مدیر کل استیون اوربان در مورد مزایای دسترسی نامحدود به داده های شخص ثالث و چگونگی آن مشارکت گسترده بین Domo و AWS به آرامی راه را برای این دسترسی هموار می کند و به نوبه خود سطوح جدیدی از بلوغ مدرن BI را ایجاد می کند.
  • 3 “Domo Sneaks” که نگاهی اجمالی به آنچه Domo در حال حاضر روی آن کار می کند و قصد دارد به زودی منتشر کند را نشان می دهد.
  • 7 میزگرد با تعداد زیادی از رهبران محترم کسب و کار، که همه آنها ثابت کرده اند که روی نبض داده ها، تجزیه و تحلیل ها و BI قوی هستند.
  • 21 کارگاه محصول عمیق، که در بسیاری از آنها نمایندگانی از سازمان‌هایی که Domo را در سال گذشته به روش‌های معناداری پیاده‌سازی کرده‌اند، حضور دارند. و
  • 33 «ویدیوهای برجسته» با تماشای آسان که مشتریانی را که «BI مدرن برای همه» را در کسب و کار خود به واقعیت تبدیل می‌کنند، نشان می‌دهند و «اهداف بزرگ و پرمو» خود را (همانطور که جاش دوست دارد آنها را صدا بزند) قابل دستیابی هستند.

برای تماشای بازپخش جلسه عمومی Domopalooza 2021 یا مشاهده هر گونه محتوای دیگری که در یکی از جامع ترین برنامه های تاریخ Domopalooza گنجانده شده است، اینجا را کلیک کنید.




دیدگاهتان را بنویسید