هر کسی که من را می شناسد می داند که من به استفاده از داده ها برای آن بسیار معتقدم می فهمم داده ها و با توجه به بسیاری از افراد که اکنون از Domo استفاده می کنند، داده های بسیار زیادی وجود دارد که می توان برای درک آن کاربران از آنها استفاده کرد. بنابراین، برای این پست، ما به این خواهیم پرداخت که چه نوع تصویرسازی دادهها در بین کاربران Domo محبوبتر هستند. همانطور که نمودار تعاملی مستقیماً در زیر نشان می دهد، محبوب ترین نوع داده “یعنی” جدول (32٪) است. این من را شگفت زده نمی کند. اگرچه یک جدول ممکن است خسته کننده به نظر برسد، اما می تواند بسیار مفید باشد – و Domo راه های زیادی برای قالب بندی جدول ارائه می دهد تا داستانی را نیز بیان کند. و در حالی که بسیاری از مردم عاشق یک نقشه خوب هستند، چنین ابزاری گاهی اوقات می تواند گیج کننده باشد – به همین دلیل است که در بین کم استفاده ترین تجسم ها (کمتر از 1٪) قرار دارد: از آنجایی که Domo مشتریان زیادی در سراسر جهان دارد، ما همچنین میتوانیم ببینیم که تنظیمات برگزیده دادهها بر اساس منطقه چگونه متفاوت است. هم در EMEA (اروپا، خاورمیانه و آفریقا) و هم در ژاپن، میلههای عمودی جدولها را برای مواردی که بیشترین استفاده را دارند تغییر میدهند. در APAC (آسیا اقیانوس آرام)، نمودارهای خطی به ویژه رتبه بالایی دارند: همچنین دیدن اینکه چگونه صنایع مختلف از تجسم داده ها در Domo استفاده می کنند، جالب است. همانطور که در نمودار بعدی خواهید دید، مراقبت های بهداشتی تنها صنعتی است که در آن نوار عمودی بر جدول غالب است – که اتفاقاً برای بخش خودرو (53٪) بیشترین ترجیح را دارد. از سوی دیگر، رسانه ها کمتر از یک چهارم اوقات از جداول استفاده می کنند: یک چیز مطمئن است: گزینه های زیادی برای نحوه تجسم داده های خود در Domo وجود دارد – و در نهایت از این تجسم ها برای به دست آوردن بینش بهتر در مورد کسب و کار خود و اتخاذ تصمیمات بهتر استفاده کنید. خودتان با نگه داشتن ماوس روی قسمتهای مختلف هر نمودار، استفاده را کاوش کنید.