همانطور که منحنی را صاف می کنیم و سیستم های بهداشتی به درمان مجموعه ای از بیماران بدحال می پردازند، فناوری نقش مهمی در گسترش دسترسی به مراقبت در جمعیت های آسیب پذیر، تحت کنترل قرار دادن اپیدمی و شکل دادن به جامعه پس از همه گیری دارد.
نیل گومز، معاون اجرایی و مدیر ارشد دیجیتال گروه نوآوری دیجیتال و تجربه کاربر جفرسون هلث (DICE)، میداند که هر نوع کسبوکار با چالش بیسابقهای مواجه هستند، زیرا COVID-19 جهان را فرا گرفته است.
کار او او را در تماس نزدیک با تغییرات سریعی قرار میدهد که نیازمند بینشهای سریع است، و نشان میدهد که چرا سبکهای قدیمیتر و سختتر هوش تجاری و مدیریت دادهها به سادگی در شرایط جوی امروزی کار نمیکنند.
Neal و DICE Group مجموعه ای از راه حل های همه گیر را فرموله کرده اند، از جمله آموزش بالینی آنلاین، پیشنهادات بهداشت از راه دور گسترده، سیستم هایی برای ردیابی قرار گرفتن در معرض و علائم COVID-19، و موارد دیگر – همه برای توانمندسازی جفرسون سلامت با ابزارهای مورد نیاز برای نجات جان و حفظ کارگران. امن بدون جست و خیز.
ما داستان نیل را به عنوان بخشی از وبینار اخیر TDWI، “تسریع تجزیه و تحلیل برای پیشی گرفتن از تغییر” که توسط مدیر ارشد تحقیقات دیوید استادر میزبانی شد، شنیدیم.
در طول وبینار، نیل نحوه تجهیز گروه DICE را با ابزارهای بصری و چارچوب های عملیاتی مورد نیاز برای یافتن، پردازش، تجزیه و تحلیل و به اشتراک گذاری داده ها برای رسیدگی به یک بحران به اشتراک گذاشت – و بهتر می تواند ماموریت جفرسون را برای بهبود زندگی از طریق توسعه راه حل های دیجیتالی ایجاد کند. تفاوت
ما همچنین یاد گرفتیم که چگونه درد تغییر می تواند خود را از طریق انواع جدیدی از کاربران BI نشان دهد، زیرا دیوید در مورد چالش های دریافت بینش سریعتر به تصمیم گیرندگان بحث کرد.
نیل و دیوید همچنین بحث کردند که چگونه سازمانها – با آخرین فنآوریها، خدمات داده مبتنی بر ابر، و شیوههای تحلیلی – این توانایی را دارند که در صورت بروز اختلال در دادهها توانمند و فعال باشند – و بازده غیرقابل انکاری را در این سرمایهگذاری نشان دهند. پوشش می دهند:
- موانع رایج برای تصمیم گیری آگاهانه کاربران، به ویژه نقش های داده های غیر سنتی
- چارچوبهایی برای ساخت راهحلهای خودپایدار که میتوانند با کسب و کار شما مقیاس شوند
- نحوه استفاده از BI می تواند به کارمندان کمک کند تا به سر کار بازگردند و تجربه کاربری مثبت و ایمن را برای مشتریان یا بیماران فراهم کنند
- ابتکارات کلیدی در گروه های کاربری و واحدهای تجاری
ابتکارات گروه DICE به طور خاص برای Jefferson Health طراحی شده است تا از بیماران و ارائه دهندگان در برابر قرار گرفتن غیرضروری در معرض ویروس ها محافظت کند، نیروی کار را به مهارت ها و دانش نجات بخش مورد نیاز برای مبارزه با COVID-19 مجهز کند، سیستم مراقبت های بهداشتی را به طور مناسب مجهز و منابع حیاتی را در طول همه گیری همه گیر نگه دارد. و در غیر این صورت از پزشکان، بیماران و کارکنان حمایت می کند.
از طریق این ابتکارات، جفرسون هلث به طور مداوم تجربیات خود را در طول این بحران بهبود میبخشد، به نیازهای متغیر بیماران و کارکنان پاسخ میدهد و سازمان را به عنوان یک رهبر در مبارزه با COVID-19 قرار میدهد.
علاوه بر این، چارچوب ابتکار و راهحلهای مرتبط میتواند بهعنوان راهنمایی در مورد اینکه چگونه اهرم BI میتواند به سفر بازگشت به کار شما کمک کند، باشد. ابتکارات شامل:
- سازمانی – تلاش هایی مانند گسترش راه حل های ملاقات از راه دور و فناوری امضای دیجیتال
- آکادمیک – پیاده سازی سیستم های مدیریت یادگیری و بسترهای توسعه محتوا
- بالینی – اجرای بازدیدهای بدون تماس و راه حلی برای توزیع پرسنل در شرکت
- نوآورانه – توسعه برنامه ردیابی تماس و تریاژ چت بات و برنامه ریزی مجدد برای مدیریت بیمار
- بشردوستی – استقرار سریع راه حل های جمع آوری کمک، برنامه، بررسی و توزیع Better Together که بر روی ServiceNow و Domo ساخته شده است.
در حالی که گروه DICE قبل از همهگیری کووید-19 به پلتفرمها و تخصص برای استقرار سریع راهحلهای داده در سراسر سازمان مجهز شده بود، این توسعه بدون دردسرهای رو به رشد خودش انجام نشد.
از طریق بحث نیل و دیوید، ما آموختیم که موفقیت در این تلاش ها به معنای دموکراتیک کردن بینش داده ها و توانمندسازی تصمیم گیری مبتنی بر داده است. به کار بردن این در کسب و کار خودتان یک تمرین تصادفی نیست. موانع اصلی که باید بر آنها غلبه کنید عبارتند از:
- اطمینان از کیفیت داده ها و مدیریت زیبا سیلوهای داده
- مسائل حاکمیتی و نظارتی، از جمله HIPPA و GDPR
- آماده سازی داده ها از طریق تبدیل، خطوط لوله و پیش پردازش
- بهموقع بودن بهروزرسانی دادهها، چه در زمان واقعی و چه بهموقع
دیوید همچنین آنچه را که از تحقیقات خود آموخته است، یعنی Faster Insights from Faster Data، که بر روی دستیابی به بینش های سریع تر با پرداختن به تاخیرها و تنگناها با استفاده از شیوه های بهتر و فناوری های مدرن متمرکز است، به اشتراک گذاشت. به عنوان مثال، هنگام بررسی، برخی از کاربران سنتی داده می گویند که از راه حل های داده قدیمی راضی هستند، اما تنها تعداد کمی می گویند که بسیار راضی هستند.
اما این تنها مکان برای بهبود یا فشار برای تکامل روش دسترسی سازمان ها به بینش نیست. انواع جدیدی از کاربران که اخیراً شروع به تعامل مستقیم با داده ها کرده اند – چه به دلیل حاکمیت، چه توسط تنظیم کننده ها و حسابرسان. یا به دلیل ارزش جدید داده ها در بازار، از طرف شرکای تجاری خارجی، مشتریان خارجی، و توسعه دهندگان شخص ثالث—نیاز به ابزار و راهنمایی برای فعال کردن راه حل های سلف سرویس BI است.
در حالی که بسیاری از شرکتها برای ارائه محصولاتی وجود دارند که میتوانند به غلبه بر این موانع کمک کنند، این فقط در مورد قدرت خام فناوری نیست. باید برای این نوع جدید از کاربران داده شهودی باشد.
دلیل اینکه Domo را انتخاب کردم این بود [that] نیل گفت: از نظر زیبایی شناختی بسیار دلپذیر بود. من فکر کردم، اینجا شرکتی است که به طراحی پلتفرم خود به اندازه شرکت هایی مانند اپل یا تسلا توجه دارد. اگر آنها این را نشان دهند، توجه زیادی به خود محصول و کارهایی که می تواند انجام دهد، خواهند داشت.
تحقیقات دیوید بیشتر توضیح می دهد که چرا در دنیای کنونی ما با تغییرات سریع و پویا، اهرم BI باید دموکراتیک شود تا موفقیت سازمانی را ممکن سازد.
“اگر شما چیزهایی را در زمینه ای که کارشناسان موضوع، کاربران تجاری یا مصرف کنندگان به آن نیاز دارند ارائه نکنید، آنها باید اقدامات بیشتری را انجام دهند و ناامید خواهند شد، آنها نمی روند. دیوید گفت تا خوشحال باشم. مهم است که مطمئن شوید گزارشها و داشبوردها و تجزیه و تحلیلها را در چارچوب تصمیمهایی که کاربران بهطور مستقل میگیرند و میگیرند، ارائه میدهید.»
به عبارت دیگر، نیازمند مشارکت بین ابزارها و افرادی است که برای بهبود زندگی مشتریان، کارمندان و – برای گروه DICE در جفرسون هلث – حتی بیماران از آنها استفاده می کنند.