به عنوان یک مشاور استراتژیک، مدام مدیران اجرایی به دنبال مشاوره در مورد نحوه استفاده بهتر از داده ها، نحوه تجزیه و تحلیل بهتر و نحوه ساخت سیستم های بهتر با من هستند. و من سعی می کنم کمک کنم، واقعاً انجام می دهم.
اما دنیا تغییر کرده است. ما با یک بحران جهانی روبرو هستیم که تقریباً یک شبه ظاهر شده تا زندگی و کار ما را مختل کند. بهتر انجام دادن دیگر کافی نیست. ما باید انجام دهیم متفاوت است.
نوآوری ها و تحلیل ها
متفاوت بودن در تفکر یا استراتژی ما صرفاً به معنای مخالفت نیست. ما فقط با همه چیزهایی که قبلاً رفته است مخالف نیستیم. در عوض، ما باید خلاقانه مسیرهای جدیدی را از جایی که امروز هستیم به آینده کشف کنیم.
بنابراین، نوآوری برای متفاوت بودن موثر بسیار مهم است. ما باید بتوانیم به سؤالات اساسی به روش های جدید پاسخ دهیم. چرا کاری را که انجام می دهیم انجام می دهیم؟ برای چه کسی این کار را انجام می دهیم؟ کجا این اتفاق می افتد؟ پاسخ های ریشه ای به این پرسش ها ما را به جلو سوق می دهد.
به همین ترتیب، تجزیه و تحلیل برای نوآوری ضروری است. برای اینکه مسیر جدید خود را پیدا کنیم، باید موقعیت فعلی خود را کاملاً درک کنیم. به عبارت دیگر، کسبوکارهایی که به بهترین وجه برای دنیای جدید آماده شدهاند، دیدگاهی شفاف و تحلیلی از زمان حال دارند و توانایی نوآوری دارند.
دو عادت وجود دارد که ما باید به عنوان سازمان و به عنوان فردی برای حمایت از این کار ایجاد کنیم. برای توضیح آنها به کمک نیاز دارم. اما در حال حاضر یاور من 15 فوت بالای درخت صنوبر است و سنجاب ها بر سر او فریاد می زنند.
کنجکاوی و اعتماد به نفس
گربه جوان من، فرن، از رها شدن در مزرعه نجات یافت. به عنوان یک بچه گربه تنها، او چیزهای زیادی برای یادگیری داشت و سرشار از کنجکاوی افسانه ای گربه ها بود.
با این حال او از هر سایه ای نیز می ترسید. با گذشت زمان، او یاد گرفت: اول، چگونه از درخت بالا برود. و سپس، پس از چندین بار نجات، چگونه می توان سالم پیاده شد. هر چه بیشتر یاد می گرفت، اعتماد به نفس بیشتری پیدا می کرد. و کنجکاوی او ارضا نشد. در واقع کاملا برعکس. حالا که می داند می تواند با خیال راحت به بالای درخت برود، با عجله از درختان زیادی بالا می رود تا ببیند چه چیز دیگری می تواند پیدا کند.
این یک قیاس دور از ذهن نیست. در تجارت و تجزیه و تحلیل، هرچه اعتماد به نفس بیشتری داشته باشیم، کنجکاوتر و نوآورتر خواهیم بود.
تفکر تحول آفرین
پس چگونه این ایده ها را گرد هم بیاوریم تا به شما کمک کنیم تا کسب و کار خود را واقعاً متحول کنید؟
بچه گربه ها ممکن است بامزه باشند، اما محدودیت های خود را به عنوان متفکر تجارت دارند. درعوض، ما یک ترکیب قابل توجه از 16 رهبر از جامعه جهانی داده ها و تجزیه و تحلیل های عملی را برای یک مجموعه ویدیویی با عنوان کنجکاوی: داده ها را متفاوت انجام دهید جمع آوری کرده ایم.
چه در حال پیشروی استراتژی برای شرکتهای بزرگ باشید، چه در لبههای پیشرفته یادگیری ماشینی نوآوری میکنید، یا به معنای واقعی کلمه با کمک فناوری به مناطق بحرانی پرواز میکنید، سخنرانان ما بینهایت جذاب و جذاب هستند. ما با سؤالات سخت و جستجوگر برای آنها آماده هستیم. و ما انتظار نداریم که همه با پاسخ ها موافق باشند. در واقع، با توجه به سوابق و رویکردهای متنوع آنها، ما انتظار داریم چند گفتگوی تند داشته باشیم.
آیا هوش مصنوعی از ما حمایت می کند یا ما را به چالش می کشد؟ آینده تصمیم گیری بشر در این دنیای جدید چگونه است؟ چگونه میتوانیم دادهها را برای نسل جدیدی از کاربران در دسترس قرار دهیم، اما در عین حال تحت قوانین سختگیرانه فزایندهای کار کنیم؟ چگونه رهبران این انبوه مسائل فنی، اجتماعی و اخلاقی را مدیریت می کنند؟
از طریق این مکالمات، پاسخ ها، راهنمایی ها و تحریکات را برای سوالات جدید و چالش برانگیز کسب و کار خواهید یافت. همچنین، از آنجایی که عصر کووید است و همه ما از خانه عکاسی می کنیم، انتظار دارم این بچه گربه کنجکاو ظاهر شود – فقط برای اینکه ببینم چه خبر است.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کنجکاوی: دادهها را متفاوت انجام دهید، از جمله آنچه میتوانید از هر قسمت انتظار داشته باشید و چه کسی در سریال بازی خواهد کرد، اینجا را کلیک کنید.