اگر امروز یک خردهفروش هستید، احتمالاً در حال حاضر دادههای زیادی از هر گوشه کسبوکارتان دریافت میکنید: نقطهی فروش، زنجیره تأمین، تجارت الکترونیک و رسانههای اجتماعی. دیدن داده های خود اما ندانستن نحوه استفاده از آنها می تواند به شدت استرس زا باشد. اگر به پیشرفت کسب و کار شما کمکی نکند، همه این داده ها چه فایده ای دارند؟ فقط باید بدانید که چگونه از هر نوع داده اصلی برای آنچه می تواند به شما بگوید استفاده کنید. در اینجا خلاصه ای از روش هایی وجود دارد که داده های موجود شما می تواند تجارت شما را از بالا به پایین متحول کند: آیا تا به حال احساس کرده اید که داده های POS شما در گزارش تراکنش قفل شده است؟ دلیلش این است که احتمالاً همینطور است. این ثروتمندترین از نظر اطلاعات مشتری است، اما در حال حاضر به احتمال زیاد در زندان داده است و هیچ کاری برای پیشرفت شرکت شما انجام نمی دهد. وقتی از زاویه درست به آن نگاه می کنید، داده های POS می توانند نمای پانوراما از کسب و کارتان را به شما ارائه دهند. این می تواند به کل شرکت شما نشان دهد که چگونه با مشتریان برای یک تجربه کاملاً سازگار و هدفمند و حتی شخصی رفتار کند. شاید قبلاً از تجربه میدانید که دادههای زنجیره تأمین چگونه میتواند انعطافناپذیر به نظر برسد. تجزیه و تحلیل و تجزیه و تحلیل بدون ابزار مناسب، که اکثر خرده فروشان آن را ندارند، واقعاً سخت است، اما شما می توانید به راحتی با تجزیه و تحلیل چابک قفل این داده ها را باز کنید. با مشاهده بر روی پلت فرم مناسب، داده های زنجیره تامین شما می تواند به شما در پیش بینی هزینه های حمل موجودی آتی و حتی تنظیم قراردادهای تجاری، حجم سفارشات، و معاملات تجاری و تبلیغاتی کمک کند. همه در یک مکان. شرکت شما آنلاین است، درست است؟ این قابل ردیابی ترین رسانه تجاری شماست: اینترنت خوب قدیمی. و اگر یاد بگیرید که چگونه ترکیب مناسبی از دادههای تجارت الکترونیکی خود را با فروش در فروشگاه ایجاد کنید، میتوانید یک تجربه نام تجاری همهجانبه برای همه کسانی که وارد شرکت میشوند ایجاد کنید، که به معنای مشتریان وفادار، بلندمدت و سر و صدای بیشتر در اطراف برند شما است. به طور کلی آیا ترجیح می دهید از شخصی در فیس بوک لایک بگیرید یا بدانید دقیقاً چه چیزی را دوست دارد؟ مانند: احتمال خرید چه چیزی وجود دارد؟ برای استفاده از داده های رسانه های اجتماعی خود برای فروش بیشتر و تکراری نیازی به یک پایگاه بزرگ طرفداران فیس بوک یا دنبال کنندگان توییتر ندارید. فقط باید در نحوه مشاهده داده های خود کمی انعطاف پذیرتر باشید، همین. شما می توانید استراتژی فروش و صدای برند خود را با دانستن اینکه مردم چه چیزی را دوست دارند تنظیم کنید تا چیزی را که دوست ندارند تبلیغ و پست نکنید. بیاموزید که چگونه از دادههای خود برای متمایز شدن از رقبا استفاده کنید – و چگونه خردهفروشان در حال حاضر از Domo با دادههای خود برای اتخاذ تصمیمات تجاری هوشمندانهتر و صرفهجویی جدی در پول استفاده میکنند. گزارش را از اینجا دانلود کنید.
1. داده های نقطه فروش کاتالیزوری برای شناخت مشتریان و تصمیم گیری بهتر است.
2. شما می توانید داده های زنجیره تامین خود را طوری شکل دهید که به عمق موجودی خود نگاه کنید.
3. داده های تجارت الکترونیکی می توانند دید 360 درجه ای از بازار شما به شما ارائه دهند.
4. داده های رسانه های اجتماعی شما می تواند به شما بگوید که چگونه طرفداران را برای همیشه جذب کنید.