هنگامی که بیل دنینگر تصمیم گرفت زمان آن رسیده است که به رئیس خود در مورد نیاز به یک راه حل متفاوت هوش تجاری نزدیک شود، مدیر استراتژی کسب و کار در شرکت حقوقی بزرگ واقع در نیویورک Weitz & Luxenberg، PC بحث را با اشاره به گاری هات داگ آغاز کرد. پایین خیابان .
بیل که تقریباً پنج سال است با این شرکت کار میکند، میگوید: «نکته اصلی این بود که مردی که آن گاری را اداره میکرد، بیشتر از کسبوکار خود میدانست تا ما درباره کسبوکار خود. او میتوانست بگوید دیروز و امروز چند هات داگ فروخته و فردا چند تا میفروشد.» اما روزها طول کشید تا به سوالات ساده پاسخ دهیم.
دیگر اینطور نیست. پس از تغییر به Domo در جولای 2019 و استقرار آن بر روی سیستم ساخته شده توسط تیم فناوری اطلاعات Weitz & Luxenberg، این شرکت دستور موفقیت خود را پیدا کرد.
اکنون شرکا و روسای بخشها دسترسی آسانی به گزارشهای دقیق دارند، بخش بازاریابی میداند که کدام پلتفرمها بهترین بازگشت سرمایه را ارائه میدهند، و همه افراد در سازمان میتوانند سرنخها و موارد را در زمان واقعی از هر کجا ببینند و ردیابی کنند.
بیل گفت: «ما یک کاسه پر از اسپاگتی داشتیم و باید آن را باز می کردیم. ما مجبور بودیم داده ها را از مناطق مختلف جمع آوری کنیم. و ما نیاز به اتصال برنامه ها و سیستم های بیشتری داشتیم. این کاری بود که ما توانستیم انجام دهیم.»
برای آشنایی با نحوه انجام این کار بیل و همکارانش، با ما همراه باشید سه شنبه، 29 سپتامبر، ساعت 11:30 صبح MTزمانی که او و یحیا سعید، مدیر اجرایی Weitz & Luxenberg، یک وبینار تحت حمایت Domo را با عنوان “ساختن استراتژی، فناوری و فرآیندها برای مدیریت شرکت مدرن” رهبری کردند.
علاوه بر توضیح اینکه چرا ویتز و لوکسنبرگ Domo را انتخاب کردند و چه چیزی باعث شد روند پیادهسازی یکپارچه شود، این دو در مورد اینکه چگونه این حرکت بر سه حوزه متمایز تأثیر گذاشته است – اثربخشی بازاریابی، تخصیص و پیشبینی موارد و درآمد – و معنای آن در زمانی که سرعت بینش هرگز برای همه انواع سازمان ها ارزشمندتر نبوده است.
برای اطلاعات بیشتر در مورد وبینار یا ثبت نام اینجا را کلیک کنید.