دندانپزشک شما اکنون شما را می بیند: Domo رضایت مشتری را در بار Dntl ایجاد می کند





/ دندانپزشک شما اکنون شما را می بیند: Domo رضایت مشتری را در بار Dntl ایجاد می کند
















همه ارائه دهندگان دندانپزشکی سعی می کنند زمان انتظار بیمار را به حداقل برسانند – این یک مشکل دائمی است و هیچ کس دوست ندارد منتظر بماند. برای Dntl Bar، این یک مسئله حیاتی است زیرا ارزش پیشنهادی ما کیفیت و راحتی است. وقتی می‌بینیم که یکی از کلینیک‌های ما در زمان انتظار مشتریان ضعیف عمل می‌کند یا از بقیه بهتر است، از Domo استفاده می‌کنیم تا دلیل آن را بفهمیم. به این ترتیب می توانیم مشکل را حل کنیم یا بهترین روش جدید را در شبکه خود به اشتراک بگذاریم.

مورد استفاده

در اینجا نحوه انجام آن است. نرم افزار مدیریت مطب دندانپزشکی ما هر مرحله از سفرهای قرار ملاقات بیماران را از ایستگاه های کاری واقع در ورودی، مشاوره، تصویربرداری، اتاق های عمل، جراحی و موارد دیگر ضبط می کند. همراه با اطلاعات بیمار و اطلاعات بالینی، ایستگاه ها زمان ورود، زمان انتظار و کارکنان شرکت کننده را ضبط می کنند. این تمام اطلاعاتی است که برای انجام یک تحلیل واقعاً ارزشمند نیاز داریم:

  • کنترل کیفیت ثبت: کدام فیلدهای داده اغلب مفقود یا نادرست هستند. کدام کارمندان سریع‌ترین، کندترین، دقیق‌ترین یا مستعدترین خطا هستند؟
  • تجزیه و تحلیل زمان انتظار: نحوه عملکرد ما در برابر اهدافمان. چه مراحلی از گردش کار بیمار تنگنا هستند؟
  • علل ریشه ای: چگونه زمان انتظار بر اساس روز هفته، زمان روز، درمانگاه یا کارکنان میز متفاوت است؟

نتیجه گیری

این نوع اطلاعات حتی از بهترین سیستم مدیریت عملکرد در دسترس نیست، اما در اداره کسب و کار ما کاملاً ارزشمند است. ما می‌توانیم نقشه‌های حرارتی برای برداشت‌های سریع ایجاد کنیم، از تحلیل عاملی برای غواصی عمیق استفاده کنیم و موفقیت تلاش‌های بهبود عملکرد خود را نظارت کنیم.













دیدگاهتان را بنویسید