“قیف فروش” فرآیند مرحله پیشبینی و معامله است که در آن تصمیم مشتری با جستجوی مشتری و کشف نیازهای آنها و سپس سفر فروش به سمت ساخت استراتژیها و راهحلها پیش میرود و به دنبال آن اعتبار تصمیمگیری، مذاکره و بررسی نهایی انجام میشود. مرحله نهایی در این فرآیند، برنده شدن در معامله و بستن آن با یک قرارداد امضا شده است. سرنخ را می توان از منابع مختلفی تولید کرد، از جمله کمپین های بازاریابی، نمایشگاه های تجاری، فروش داخلی، و همچنین نمایندگان فروش، فقط به نام چند. قبل از اینکه شروع به استفاده از Domo برای مدیریت قیف فروش کنیم، برای ادغام دادهها در انواع ابزارهای پیشبینی که توسط دفاتر بینالمللی ما استفاده میشوند، تلاش میکردیم. حتی دفاتری که از یک ابزار استفاده کردهاند ممکن است فیلدهای خود را متفاوت پر کنند: برای مثال، یک منطقه ممکن است از فیلد «مدیر پیشبینی سفارش» برای نشان دادن سطح اطمینان برای برنده شدن معامله استفاده کند، در حالی که منطقه دیگری میتواند از دسته پیشبینی سفارش فروشنده استفاده کند. زمینه آوردن گزارشهای قیف فروش به Domo به ما کمک کرده است تا دقت پیشبینی قیف فروش خود را در سطح جهانی افزایش دهیم. امروزه، ما از تجسمهای مختلفی برای نشان دادن سلامت قیف استفاده میکنیم، از جمله مخروطهای قیف، آبشارها، و یک نقشه حرارتی واحد که حجم و مرحله معامله را در مقایسه با سطح اطمینان پیشبینی سفارش از هر یک از مناطق فروش ما نشان میدهد. این
مورد استفاده
نتیجه گیری
نقشه حرارتی به ما این امکان را می دهد که سلامت قیف فروش خود را هر چند وقت یکبار که لازم است نظارت کنیم – به عنوان مثال، اغلب در پایان سه ماهه مالی یا سال. خطاهای دستی را کاهش می دهد و قوانین اساسی را که قبلاً باید اعمال می کردیم حذف می کند. نتایج کسب و کار نهایی، اطمینان بیشتر به پیش بینی های ما و آگاهی زودهنگام از مشکلاتی است که باید حل کنیم.