پادکست بازاریابی نوار چسب با جان یانچ
در این قسمت، من در مورد چارچوب خود برای ایجاد یک استراتژی بازاریابی یک صفحه ای به نام عکس فوری بازاریابی نوار چسب صحبت می کنم. این چارچوب به 3 عنصر اصلی تقسیم می شود: استراتژی برند، استراتژی رشد و استراتژی مشتری. در هر جزء، IADRE، مانند ماموریت، چشم انداز، ارزش ها، تعریف مشتری ایده آل، پیشنهاد ارزش منحصر به فرد، کانال های بازاریابی، جذب سرنخ، حفظ سرنخ، اعتمادسازی، تبدیل سرنخ، نفوذ مشتریان، تجربه مشتری، حفظ مشتری، گسترش مشتری ، ارجاع مشتری و ارجاع شریک.
یافته های کلیدی
- تصویر بازاریابی نوار چسب یک چارچوب یک صفحه ای برای ایجاد یک استراتژی بازاریابی است.
- چارچوب به سه عنصر اصلی تقسیم می شود: استراتژی برند، استراتژی رشد و استراتژی مشتری.
- هر عنصر دارای چندین مؤلفه است که برای ایجاد یک استراتژی بازاریابی کامل باید در نظر گرفته شود.
- این چارچوب به کسب و کارها کمک می کند تا استراتژی بازاریابی خود را ساده و سازماندهی کنند.
سرها
[00:00] مقدمه ای بر عکاسی بازاریابی نوار چسب
[02:24] سه عنصر اساسی استراتژی بازاریابی
[03:15] پرداختن به اجزای کلیدی استراتژی برند
[05:36] ایجاد یک استراتژی رشد: از آگاهی تا تبدیل سرنخ
[09:48] نگاشت سفر مشتری به استراتژی مشتری
این قسمت توسط:
این قسمت از پادکست بازاریابی نوار چسب توسط:
هیچ کس بهتر از اوراکل داده ها را انجام نمی دهد. مدل های هوش مصنوعی خود را با دو برابر سرعت و کمتر از نیمی از هزینه های ابرهای دیگر آموزش دهید. اگر میخواهید بیشتر انجام دهید و کمتر هزینه کنید، یک تست رانندگی رایگان در اوراکل انجام دهید.