چرا Domopalooza 2021 می تواند به شکل گیری آینده BI کمک کند


سرعت و مقیاس در بالای لیست اولویت های هر کسب و کاری قرار دارند. این خواسته ها واقعیت جدید هستند و شکی نیست که همه ما در مقطعی از سال گذشته به آن پی برده ایم.

شنیدن نظرات افرادی که این ایده BI مدرن را می‌پذیرند و آن را به روش‌هایی که احتمالاً فکرش را هم نمی‌کردید مطرح می‌کنند، چیزی است که همه ما می‌توانیم از آن بهره ببریم. به همین دلیل است که نمی‌توانیم منتظر ۲۴ مارس باشیم، زمانی که برخی از باهوش‌ترین ذهن‌های تجاری برای Domopalooza 2021 به ما ملحق شوند.

مانند سال گذشته، کنفرانس سالانه کاربران ما یک تجربه مجازی و رایگان برای همه خواهد بود. فقط امسال به لطف طیف وسیعی از فرصت‌ها برای غوطه‌ور شدن در نحوه بازگشایی سطوح جدیدی از چابکی داده‌ها، سواد داده‌ای و آنچه که ما دوست داریم آن را «عمل هوشمند» بنامیم، غوطه‌ور شوید، زیرا از برنامه‌های سفارشی هدایت می‌شود، تعامل بیشتری خواهد داشت. و فوق العاده پیش بینی کننده و قدرت تجویزی یادگیری ماشین و علم داده

این نکته کلیدی است، زیرا تخصص دقیق در این سه زمینه چیزی است که در نهایت نوع پلت فرم مدرن BI مورد نیاز امروز را مشخص می کند: پلت فرمی که برای همهاز مدیر عامل گرفته تا حرفه ای های تجاری، کارگران خط مقدم، شرکا و مشتریان.

دنیا مدتی است دقیقاً در این مسیر حرکت کرده است. همانطور که همه ما می دانیم، بیش از یک دهه است که تحول دیجیتال به شکلی در شرکت های بزرگ و کوچک اتفاق افتاده است.

اما تا زمانی که همه‌گیری شیوع پیدا کرد، بسیاری از سازمان‌ها تلاش‌های خود را افزایش دادند. این لحظه Y2K ما بود – کاتالیزور دورانی که همیشه در افق بود. و اگر مطالعه اخیر مک کینزی قابل انجام باشد، هیچ چیز مثل قبل نخواهد بود.

“شنیدن از افرادی که ایده BI مدرن را می گیرند و آن را به روش هایی که احتمالاً حتی فکرش را هم نمی کنید به راه می اندازند، چیزی است که همه ما می توانیم از آن بهره مند شویم.”

از جایی که ما کار می کنیم تا نحوه خرید کالاها و محصولاتی که استفاده می کنیم، رفتارها و ترجیحات ما متفاوت است. ما به شدت از COVID-19 ضربه خورده ایم. و به موجب آن، ما سؤالات مختلفی می‌پرسیم و ایده‌های جدیدی را توسعه می‌دهیم. ما این وضعیت موجود را به چالش می کشیم.

در تجارت، این بدان معناست که ما در حال بررسی – اگر نگوییم حذف – رویه‌های سنتی هستیم و از سیستم‌های خود مطالبه بیشتری می‌کنیم. ما هنوز به BI نیاز داریم تا تمام کارهایی را که همیشه برای ما انجام داده است، مانند کاهش عدم قطعیت و افزایش تصمیمات انجام دهد. اما ما همچنین به آن نیاز داریم که سریع‌تر اجرا شود، به روش‌های پیچیده‌تر عمل کند، و برای بازاریابی، فروش، فناوری اطلاعات، مدیر مالی و… همه.

علاوه بر این، ما به آن نیاز داریم تا بینشی ایجاد کنیم که مردم بتوانند به راحتی آن را درک کنند و واقعاً به آن اعتماد کنند، که به این معنی است که یکپارچه سازی داده ها و سلف سرویس نیز باید بخش مهمی از بافت باشد.

برای اینکه بتوانیم ماهیچه هایی را که اکنون به آنها نیاز داریم توسعه دهیم، باید همه این توانایی ها را داشته باشیم. در غیر این صورت، پتانسیل ما از ما دور خواهد شد. وقتی دموکراتیزه و قابل اجرا باشد، هرگز نمی دانیم که داده ها چقدر ارزشمندتر هستند. اما ممکن است متوجه شویم که چه اتفاقی می‌افتد وقتی جریان کار خفه می‌شود و مسئولیت‌پذیری از بین می‌رود – و این خوب نیست.

با این حال، آنچه دلگرم‌کننده است این است که مدرن BI طبق نظر همه شرکت‌های مشاوره فناوری، سریع‌ترین نوع BI در حال رشد است. رهبران کسب‌وکار متوجه شده‌اند که داده‌های پنهان یا پنهان (یعنی «داده‌های تاریک») می‌توانند پاسخ‌های واقعی، بینش واقعی و اقدام واقعی را ارائه دهند، البته تا زمانی که این داده‌ها به درستی ترکیب شده و در زمان واقعی در دسترس باشند – که ابر واقعاً وجود دارد. محافظت می کند که مدیریت داده می تواند دوست آنها باشد و برنامه ها می توانند و باید برای ارائه تجربیات بهتر مورد استفاده قرار گیرند.

به عنوان فردی که علاوه بر افتتاحیه Domopalooza آنلاین به سازماندهی 16 کنفرانس فناوری سازمانی کمک کرده است، در رویدادهای فناوری با مشخصات بالا به خوبی آشنا هستم. اما مطمئن نیستم که تا به حال برای یک مورد هیجان زده شده باشم. با توجه به این لحظه، با توجه به مخاطرات، و با توجه به نوع جامعه ای که آماده می شود نمونه هایی از نحوه استفاده از BI مدرن را به اشتراک بگذارد و وقتی اجازه دهید مشکلات تجاری باعث کاوش شود، چه چیزی می تواند کشف شود، مطمئن هستم که این یک رویداد خواهد بود. همه با هیبت به عقب نگاه خواهند کرد

برای رزرو جای خود در Domopalooza 2021 و در میان کسانی باشید که از گروهی منتخب از رویاپردازان واقعی یاد می‌گیرند و با آن‌ها تعامل می‌کنند، اینجا را کلیک کنید — و ما شما را در آنجا خواهیم دید.




دیدگاهتان را بنویسید