داده ها به عنوان یک سرویس ارزش بیمه اتکایی را افزایش می دهند





/ داده ها به عنوان یک سرویس ارزش بیمه اتکایی را افزایش می دهند
















سه سال پیش، NLC Mutual متوجه شد که استاندارد کردن روشی که مشتریان ما گزارش می دهند، کارایی های زیادی برای ما ایجاد می کند. بنابراین ما مجوز فرعی Domo را به همه مشتریان خود دادیم و نحوه استفاده از آن را به آنها آموزش دادیم. ما اکنون فیدهای خودکار داده‌های پاک‌شده را دریافت می‌کنیم که برای همه مشتریان ما سازگار است و برای گزارش آماده است. و این یک فرصت کاملاً جدید را برای ما باز کرد: گنجاندن کل داده ها در خدمات بیمه اتکایی ما.

مورد استفاده

ما در یک تجارت منحصر به فرد هستیم: مشتریان/مالکان ما کشورها هستند و تجارت آنها در مرز متوقف می شود. کشورها با یکدیگر رقابت نمی کنند. در واقع، آنها از به اشتراک گذاشتن اطلاعاتی که به آنها کمک می کند کارآمدتر کار کنند خوشحال هستند. اما زمانی که مدیران دولتی اطلاعات ادعا را یکی یکی از طریق تلفن به اشتراک می‌گذاشتند، Domo راه را برای NLC Mutual هموار کرد تا فرآیند را خودکار کند، کیفیت اطلاعات را بهبود بخشد، هر مشتری را درگیر کند و به مشتریان بالقوه جدید دلیل محکمی برای امضای قرارداد با ما بدهد.

NLC Mutual به عنوان مرکزی که همه کشورهای عضو ما و شهرداری های آنها را به هم متصل می کند، در موقعیت منحصر به فردی برای جمع آوری و انتشار داده های ادعاها در سراسر شبکه ما قرار دارد. ما به مرکز برتری در نمایش داده‌های ادعاها در قالب‌های مختلف تبدیل شده‌ایم، برای مثال ادعاهای جبران خسارت کارگران بر اساس اینکه کدام قسمت از بدن آسیب دیده است (به زیر مراجعه کنید). مشتریان ما از این گزارش‌ها استفاده می‌کنند تا تجربه ادعاهای خود را محک بزنند و به دنبال راه‌هایی برای بهبود آن باشند. در NLC Mutual، ما بسته گزارش‌دهی را – با هزینه اضافی صفر – در عرضه محصول خود قرار می‌دهیم و آن را برای مشتریان جدید جذاب‌تر می‌کنیم.

نتیجه گیری

بسته گزارش دهی Domo ما یک متمایز کننده منحصر به فرد برای NLC Mutual است – هیچ استخر بیمه اتکایی دیگری مانند آن را ندارد. این در حال حاضر کسب و کار جدیدی را برای ما ایجاد کرده است و ما انتظار رشد بیشتری را با انتشار اخبار داریم.













دیدگاهتان را بنویسید