NLC Mutual برای سالها بر سیستم ادعاها و پذیرهنویسی که در دهه 1980 نوشته شده است، تکیه کرده است. شرکتی که آن را نوشته بود دیگر از آن پشتیبانی نمی کند و کارمند NLC که از آن استفاده می کرد بازنشسته شد، بنابراین ما با یک شرکت توسعه قرارداد بستیم تا یک شرکت جدید برای ما بنویسد. ساختن یک سیستم جدید به جای خرید یک تصمیم دشوار است، بنابراین باید بتوانیم هزینه های خود را کنترل کنیم تا به هیئت مدیره خود نشان دهیم که این یک تصمیم مالی هوشمندانه است. ما تصمیم گرفتیم بودجه را با ادغام تمام فاکتورهای پروژه که از فروشنده دریافت می کنیم در Domo مدیریت کنیم و کل آن را با برآورد اولیه بودجه خود مقایسه کنیم. این به ما این امکان را می دهد که قسمت اول فرآیند بررسی را خودکار کنیم تا بتوانیم هر گونه خطا را به موقع شناسایی و اصلاح کنیم. مهمتر از آن، به ما این امکان را می دهد که پروژه را با بودجه خود در پرواز تطبیق دهیم. اگر تجزیه و تحلیل ما نشان دهد که بودجه ما بیش از حد است، میتوانیم برخی از مشخصات پروژه خوب را به عقب برگردانیم و همچنان عملکرد خوبی داشته باشیم. از طرف دیگر، اگر ما با بودجه کار می کنیم، می توانیم برخی از این مشخصات لیست علاقه مندی ها را دوباره به پروژه اضافه کنیم. Domo به ما کمک کرد تا عملکرد فروشنده توسعه نرمافزار خود را برای بودجهبندی این پروژه نظارت کنیم، بنابراین ما تمام ارزشی را که برای آن بودجه در نظر گرفتهایم بدون هیچ گونه افزایش ناراحت کننده به دست میآوریم. و از آنجایی که ما از Domo به عنوان موتور گزارشدهی برای مطالبات و سیستم بیمه جدید خود استفاده میکنیم، توانستهایم منابع توسعه را به بخشهای دیگر پروژه تخصیص دهیم. در کسب و کار مبتنی بر داده مانند ما، انعطاف پذیری Domo به ارزش واقعی افزوده است.
مورد استفاده
نتیجه گیری