ما تا زمانی که ممکن بود به مطالبات قدیمی و سیستم بیمه خود پایبند بودیم. وقتی در نهایت بدون پشتیبانی شد، بودجه بسیار کمی برای جایگزینی آن به ما داده شد. ما یک شرکت توسعه خارجی را برای کار اصلی روی برنامه استخدام کردیم و از Domo در طول پروژه برای نظارت بر عملکرد استفاده کردیم تا در بودجه باقی بمانیم. اما ماژول گزارشدهی به وضوح مشکلساز میشد: به یک ماه کامل توسعه سفارشی نیاز داشت و میتوانست تیم ما را در یک فرآیند طولانی مدت مشخص کند. سپس شخصی پیشنهاد داد که ماژول گزارش دهی را خودمان در Domo بسازیم. کارکنان ما قبلاً تجربه زیادی با Domo داشتند: ابتکار عمل داده به عنوان سرویس، تجزیه و تحلیل مثلث ضرر و ابزار ردیابی بودجه در داخل توسعه داده شد و عملکرد خوبی داشت. و Domo دارای قابلیتهای زیادی است که با Microsoft SQL یکپارچه کار میکنند، بنابراین دسترسی به پایگاه داده مشکلی نخواهد داشت. رویکرد ما برای گزارشدهی، یک ماه کامل از زمان توسعهدهنده ما صرفهجویی کرد – بیش از 50000 دلار – که برای تقویت عملکرد سیستم اعمال کردیم. و از آنجایی که سیستم گزارشدهی جدید خودکار است، میتوانیم گزارشها را به صورت روزانه منتشر کنیم بدون اینکه کارمندان را مقید کنیم. از آنجایی که این گزارش ها در هیئت مدیره و کشورهای عضو ما توزیع می شود، ظاهر بسیار مهم است. خوشبختانه، Domo ظاهر جداول و نمودارهای خود را به گونهای کامل کرده است که برای قالببندی آنها به شکلی که نیاز داریم تا عالی به نظر برسند، به حداقل تلاش ما نیاز دارد.
مورد استفاده
نتیجه گیری