5 دلیل برای عدم حضور در Domopalooza


ما بیشتر سال را صرف برنامه ریزی Domopalooza می کنیم و سعی می کنیم مبتکرترین، کنجکاوترین و خلاق ترین افراد را پیدا کنیم تا در سالت لیک سیتی به ما بپیوندند تا درباره همه چیز Domo صحبت کنیم.

با این اوصاف، ما همچنین زمان صرف کردیم تا بفهمیم چه کسی برای دومینوپالوزا مناسب نیست. با توجه به برگزاری کنفرانس به زودی، ما می خواهیم که شما بتوانید تصمیم آگاهانه ای بگیرید.

دلایل زیادی برای عدم حضور در Domopalooza 2024 وجود دارد – در اینجا پنج برتر ما هستند.

1. تجزیه و تحلیل پیش‌بینی‌کننده… آنجا بودم، این کار را انجام دادم

شما در هنر پیش بینی آینده تسلط دارید. داده های شما در حال حاضر اسرار فردا را در گوش شما زمزمه می کند. ایده بهبود توانایی پیش‌بینی خود با بینش‌های سطح بعدی مبتنی بر هوش مصنوعی در Domopalooza؟ برای یک فالگیر مثل شما زائد به نظر می رسد.

2. هرج و مرج را در آغوش بگیرید 🌪️

غرق در داده ها هستید و آنها را دوست دارید؟ اگر غربال کردن صفحات گسترده بی پایان و رمزگشایی مجموعه داده های مرموز لذت بخش است، ممکن است شفافیت و بینش عملی ارائه شده در Domopalooza کمی ناراحت کننده باشد.

3. زنده باد سیلوهای داده! 🏰

شما برای خلوت سیلو داده خود ارزش قائل هستید. به اشتراک گذاری بینش و تقویت همکاری بین تیمی؟ گرگ های تنها اینگونه کار نمی کنند. تاکید دوموپالوزا بر شکستن موانع و افزایش حس کنجکاوی در بین تیم ها می تواند انزوای نجیب شما را تهدید کند.

4. ذات کارهای پیش پا افتاده 🧘‍♂️

چیزی عمیقاً مراقبه در مورد کارهای دستی و تکراری وجود دارد. چرا وقتی می‌توانید از ذن ورود داده‌ها لذت ببرید، کارهای روزمره را خودکار و محول کنید؟ یادگیری اینکه چگونه Domo زندگی روزمره را خودکار می کند تا نبوغ شما را آزاد کند، ممکن است آرامش درونی شما را مختل کند.

5. رشد بیش از حد 📈

در مورد رهبران صنعت می شنوید که با استراتژی های داده محور در Domopalooza تجارت خود را متحول کرده اند؟ ممنون، اما نه ممنون. شما کاملا از تماشای کناری راضی هستید، اینطور نیست؟

با این حال، اگر ذره‌ای تردید وجود دارد… اگر بخشی از شما تعجب می‌کند که بازنگری در نحوه کار با داده‌ها، رضایت‌بخش‌تر کردن زندگی روزانه‌تان یا باز کردن پتانسیل تیمتان چگونه به نظر می‌رسد، شاید، فقط شاید، Domopalooza رویدادی است که باید در سال ببینید.

انتظار داشته باشید که با بلندگوهایی مانند مبتکران MarketStorm که مقاومت را به پذیرش تبدیل می کنند، عمیق فرو بروید. جادوگران رابرت هاف که مدیریت در مقیاس را برای بیش از 10000 کاربر تسلط دارند. و جادوگران در ESPN، یک انقلاب هوادار محور ایجاد می کنند که معیارها را به جادو تبدیل می کند.

اوه، و آیا ما اشاره کردیم که JVKE برای شما در جریان انقلاب داده ها حضور خواهد داشت؟

بنابراین، مگر اینکه واقعاً باور داشته باشید که داده‌های شما نمی‌توانند کارهای بیشتری انجام دهند، گردش کار شما نمی‌تواند روان‌تر باشد و همکاری تیمی شما در بهترین حالت است… کلیک کردن روی دکمه «اکنون ثبت نام کنید» ممکن است بهترین تصمیمی باشد که برای شما می‌گیرید. و سازمان شما در این سال.

آیا آماده‌اید روش کار با داده‌ها را تغییر دهید، اما به روشی هوشمندانه‌تر و انعطاف‌پذیرتر؟ کنجکاوی خود را در آغوش بگیرید و در Domopalooza 2024 به ما بپیوندید.

مکان شما منتظر شماست: همین الان ثبت نام کنید.




دیدگاهتان را بنویسید