زمینه، فرهنگ، همکاری: ارزش سلف سرویس BI


هوارد درسنر، بنیانگذار و محقق اصلی در خدمات مشاوره Dresner، یکی از برترین کارشناسان هوش تجاری است. مطالعه بازار هوش تجاری سلف سرویس Dresner's 2023 به این موضوع می پردازد که چگونه سلف سرویس BI نحوه کار کسب و کارها و نحوه کار افراد را تغییر می دهد.

این موضوع قابل تاملی است که ما در گفتگوی بین رهبران هوارد و Domo بن شاین و کریس رایت بررسی می کنیم. آن‌ها بینش‌های عملی از این مطالعه را به اشتراک می‌گذارند، که حاوی آمار کافی برای گرم کردن قلب هر علاقه‌مند به داده‌ها و روشن کردن آینده تحلیل‌های مشترک است. در اینجا سه ​​مورد از غذای مورد علاقه ما آورده شده است. حتماً وبینار کامل را هماهنگ کنید تا ببینید چگونه شرکت‌ها از سلف سرویس BI برای تصمیم‌گیری هوشمندانه استفاده می‌کنند که نتایج عالی را به دنبال دارد.

1- برای اینکه داده ها برای همه کار کنند، اجازه دهید افراد به خودشان خدمت کنند.

تنها راه برای به دست آوردن داده ها در جایی که باید باشد، فعال کردن تجزیه و تحلیل سلف سرویس در شرکت شما است. شاین گفت: ما می خواهیم به نفوذ 100 درصدی هوش تجاری به سازمان دست یابیم. “و این یکی از ابزارهایی است که ما باید انجام دهیم تا بینش را در دست همه مصرف کنندگان قرار دهیم.” “این مفهوم از خدمات کاربر نهایی درست در رتبه 11[از59فناوریوابتکارراهبردیهوشتجاریدر2023)قراردارد”[от59технологиииинициативистратегическизабизнесразузнаванетопрез2023г)“казватой–такачетоваедостависоковсписъкасприоритети[of59technologiesandinitiativesstrategictobusinessintelligencein2023)”hesays—sothat’sprettyhighontheprioritylist

کلید ایجاد یک فرهنگ داده محور؟ دسترسی به داده ها را دموکراتیک کنید تا بتوانید آن را برای همه کارآمد کنید – یکی از بهترین راه ها برای انجام این کار این است که به مردم اجازه دهید به خودشان خدمت کنند.

2 – زمینه مهم است – و همکاری بدون آن امکان پذیر نیست.

Schein می‌گوید: «اگر می‌خواهید با کل این ایده از بینش‌های مبتنی بر داده درگیر شوید، می‌خواهید در ابزار BI همکاری کنید زیرا در متن باقی می‌ماند. همه می دانند که شما در مورد چه چیزی صحبت می کنید، و من فکر می کنم این راه بسیار بهتری است نه تنها برای همکاری، بلکه برای تصمیم گیری گروهی.

و وقتی صحبت از عملکرد ابزاری می‌شود که مردم از محیط BI مشترک خود انتظار دارند، Dresner می‌گوید: «مهم‌ترین آنها عبارتند از «به من کمک کن چیزها را پیدا کنم» و «به من کمک کن چیزها را به اشتراک بگذارم». و آنچه ما برای چندین سال شاهد آن بوده ایم این است که یافتن چیزها برای سازمان ها واقعا سخت است.”

3- فراتر از همکاری انسانی: همکاری سیستم های فنی نیز مهم است.

قرار دادن داده‌ها برای همه به چیزی بیش از همکاری انسانی نیاز دارد – همچنین به همکاری سیستم فنی نیاز دارد – مانند اتصال پلت فرم BI شما به یک ابزار پیام‌رسان یا یکپارچه‌سازی ابزارهای داده با سیستم‌های نظارتی و فیدهای داده بلادرنگ. این روند در حال ظهور در تجزیه و تحلیل کسب و کار، همکاری انسانی را تکمیل می کند و اهمیت ادغام یکپارچه بین چارچوب های همکاری و ابزارهای هوش تجاری را روشن می کند.

App Studio، که در پاییز 2023 به صورت بتا محدود در دسترس خواهد بود، نمونه خوبی از یکپارچه سازی فناوری است که به روشی که مردم می خواهند داده ها را تجربه کنند، احترام می گذارد. رایت می‌گوید: «این مجموعه ابزارهایی را فراهم می‌کند که در آنها واقعاً می‌توانید محتوای مختلف زیادی را که قبلاً در مکان‌های مختلف وجود داشت، با هم بسته‌بندی کنید. قبل از این، یک داشبورد در اینجا، برخی از نقشه‌ها در اینجا، برخی از مجموعه داده‌ها در اینجا با App Studio، افراد می‌توانند همه چیز را در یک مکان بسته‌بندی کنند و اطلاعات را در زمینه‌ای که به آن نیاز دارند به اشتراک بگذارند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد روندهای سلف سرویس BI و نقش تجزیه و تحلیل سلف سرویس در توانمندسازی همه افراد در یک سازمان برای تأثیرگذاری، وبینار کامل را مشاهده کنید.




دیدگاهتان را بنویسید