3 PSO ارزش مشتری جدید را با Domo ایجاد می کنند


هنگامی که Domopalooza 2022 در 23 مارس آغاز می شود، صحبت های زیادی در مورد اهمیت جابجایی داده ها فراتر از داشبورد برای هدایت نتایج تجاری وجود خواهد داشت. همچنین از شرکای Domo خواهید شنید که چگونه این روند را برای ارائه ارزش جدید به مشتریان خود دنبال می کنند.

دلیل آن ساده است: سازمان‌ها در هر اندازه باید سریع‌تر از همیشه حرکت کنند، اما بسیاری از آنها همچنان در دنده کم یا حتی در حالت خنثی کار می‌کنند، زیرا از داده‌ها تا آنجا که می‌توانند به طور مؤثر استفاده نمی‌کنند.

این یک فرصت بزرگ برای سازمان‌های خدمات حرفه‌ای (PSO) است که داده‌ها و تجربه زیادی دارند تا از Domo برای کمک به مشتریان و شرکای خود برای کار و رقابت مؤثرتر استفاده کنند.

در Domopalooza، نمونه‌هایی از شرکت‌هایی را می‌بینید که راه‌حل‌های جدیدی برای گسترش بینش هوشمندانه مشتریان خود ایجاد می‌کنند. چنین راه حل هایی باعث می شود که داده ها به روش هایی کار کنند که واقعاً نیازهای خاص کسب و کار را برآورده کند.

فقط از سازمان‌هایی مانند Grant Thornton، RXA و Moss Adams بپرسید – سازمان‌هایی که نه تنها از Domo برای کمک به مشتریان خود برای هدایت بهتر فضای کسب‌وکار همیشه در حال تغییر امروز استفاده می‌کنند، بلکه در جلسات #DP22 نیز در این موضوع شرکت می‌کنند.

انتظار شنیدن از هر کدام از آنها را دارید؟ در اینجا بر اساس مصاحبه‌هایی که با برخی از رهبران آنها که داده‌ها را بهتر درک می‌کنند، انجام داده‌ایم.

Grant Thornton LLP

Grant Thornton LLP یکی از بزرگترین سازمان های حسابداری و مشاوره در جهان و متخصص در حل کلیه مشکلات مالی و مالیاتی برای مشتریان شرکتی خود است.

Grant Thornton از Domo استفاده می کند تا ارزش این تجربه را افزایش دهد تا خدمات ارزش افزوده بیشتری را به مشتریان خود ارائه دهد.

مارک درنکا، مدیر ارشد، تبدیل داده و تجزیه و تحلیل در Grant Thornton گفت: “با Domo، ما توانستیم روش کار مشتریان خود را در بخش مالیات خود تغییر دهیم.” راه حل هایی که برای آنها ایجاد می کنیم باعث صرفه جویی در زمان، حذف ناکارآمدی ها و حذف بسیاری از کارهای دستی می شود.

درنکا گفت، ابزارهایی که Grant Thornton ارائه می‌دهد «بیش از حد پیچیده یا ترسناک برای استفاده» نیستند، زیرا کانکتورهای از پیش ساخته شده Domo بسیاری از کارهای سنگین را انجام می‌دهند و موتور تبدیل داده دارای یک لایه عضلانی اضافی و سفارشی است.

او افزود: «شما اساساً عناصر را روی یک بوم می‌کشید و رها می‌کنید، و آن بوم به یک مسیر کاملاً خودکار تبدیل می‌شود.»

به جلسه Domopalooza بپیوندید استفاده از Domo برای به اشتراک گذاری داده های غنی شده با بینش های ارزش افزوده برای اینکه متوجه شوید که Grant Thornton چقدر آسان است که به مشتریان در ارتباط، تبدیل، تجسم و عمل بر روی داده ها کمک کند.

Rx

سال‌ها پیش، این شرکت پیشرو در زمینه هوش مصنوعی کاربردی و علم داده، شروع به جستجوی یک پلتفرم BI کرد که بر اساس آن برنامه‌هایی بسازد که رهبران کسب‌وکار را قادر می‌سازد تا تصمیم‌های هوشمندانه‌تر و سریع‌تری بگیرند. هنگامی که جیسون هارپر، مدیر عامل RXA، Domo را کشف کرد، می دانست که جستجوی سازمانش به پایان رسیده است.

هارپر می‌گوید: «برخلاف سایر پلتفرم‌های BI که ما به آنها نگاه کردیم، Domo دارای پشته کامل است. “این امکان سفارشی سازی مورد نیاز ما را فراهم می کند.”

توانایی تنظیم سریع راه حل ها برای کمک به مشتریان، RXA را به یکی از مهم ترین شرکای ESPN تبدیل کرده است. این غول رسانه‌های ورزشی اکنون می‌تواند از احساسات و رفتار مشتری به روش‌هایی استفاده کند که قبلاً هرگز سابقه نداشته است، که منجر به کسب رتبه بالای رضایت مشتری می‌شود.

هارپر می‌گوید: «من همیشه این را می‌گویم: با Domo، سرعت یک راه‌حل آماده را دریافت می‌کنید، اما حس نرم‌افزار کاملاً سفارشی را دریافت می‌کنید. این نوع انعطاف‌پذیری یکی از چیزهایی است که سازمان‌های بزرگی مانند ESPN واقعاً از آن سود می‌برند.»

جلسه Domopalooza را تماشا کنید چگونه ESPN از برنامه های هوشمند Domo برای افزایش رضایت مشتری استفاده می کند برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ارزشی که RXA برای برندی که دائماً در تلاش است تا یک رهبر جهانی در این ورزش باقی بماند، به ارمغان می آورد.

ماس آدامز

برای بیش از یک قرن، ماس آدامز نظرات تخصصی در مورد طیف گسترده ای از امور حسابداری، مالیات، امور مالی و عملیات تجاری ارائه کرده است. بیش از 3400 متخصص در سراسر غرب و فراتر از آن دارد و با بسیاری از نوآورترین شرکت های جهان همکاری می کند.

یکی از این شرکت ها یک تجارت مواد غذایی و نوشیدنی است که اخیراً از Moss Adams خواسته است تا به آن کمک کند تا تأثیر تورم بر تجارت خود را بهتر مدیریت کند.

ما از API شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) بهره بردیم، برخی معیارهای دیگر را بر اساس هزینه های فلزی انتخاب کردیم – زیرا آنها درب بطری ها را می سازند – و این به آنها اجازه داد تا در مورد تأثیر تورم بر هزینه های آنها بر مواد خام و آنچه که می گذارد تصمیم بگیرند. KC Fike، مدیر ارشد مشاور سیستم‌های سازمانی در Moss Adams، گفت: این می‌تواند به حاشیه‌های محصول در آینده کمک کند. “بزرگ بود.”

با این حال، به همان اندازه بزرگ: توانایی ساخت سریع یک اثبات مفاهیم (POC) با تمام قابلیت‌هایی که ممکن است مشتری بخواهد یا نیاز داشته باشد.

فیک می‌گوید: «مشتریان و مشتریان بالقوه می‌خواهند یک طعم واقعی، یک مثال واقعی، نه فقط داده‌های ساختگی یا نقشه‌های ساختگی، به دست آورند. Domo در این زمینه نیز عالی است. این یک پلت فرم قوی و انعطاف پذیر است. وقتی با یک مشتری بالقوه درگیر می شویم، این است که “بیایید بفهمیم که چه چالش هایی وجود دارد، می خواهید بر چه چیزی غلبه کنید، بزرگ یا کوچک، و سپس بیایید یک مدل “آینده” ایجاد کنیم که زندگی شما را بسیار آسان تر می کند.”

در جلسه دوموپالوزا شرکت کنید با Domo عملکرد مالی خود را افزایش دهید برای به دست آوردن بینشی عمیق تر در مورد اینکه چگونه ماس آدامز به دارایی بزرگتری برای مشتریان خود تبدیل شده است.




دیدگاهتان را بنویسید