با ادغام Qualtrics Domo، احساسات مشتری را افزایش دهید


تجارت متکی به افراد است. خواه سرنخ ها، مشتریان، تامین کنندگان یا کارمندان باشند، تقریباً هر نقطه داده در عملیات شما نشان دهنده یک اقدام توسط شخصی در جایی است.

اما اکشن تنها یک طرف ماجراست. دیگری احساس است. افکار، احساسات و عقاید مردم همان چیزی است که در این مسیر اقدام ایجاد می کند. هرچه بیشتر بتوانید این نظرات را درک کنید، بیشتر می توانید عمل را به نفع خود هدایت کنید.

Qualtrics یک پلت فرم مدیریت تجربه ارائه می دهد که به کسب و کارها کمک می کند جنبه احساسی کسب و کار خود را کمیت کنند. با تجزیه و تحلیل احساسات مشتری در هر نقطه تماس، کسب و کارها می توانند عملیات خود را در زمان واقعی برای بهبود تجربه مشتری و افزایش درآمد بهینه کنند.

در همین حال، اندازه گیری احساسات کارکنان می تواند فرصت هایی را برای بهبود تجربه کارکنان به گونه ای شناسایی کند که بهره وری و سودآوری را افزایش دهد. احساسات در مورد ویژگی‌های محصول، قیمت‌گذاری و موقعیت برند می‌تواند باعث ایجاد کنش در دنیای واقعی شود که در قفسه‌های فروشگاه ظاهر می‌شود.

ادغام Domo Qualtrics را کشف کنید

ادغام Qualtrics Domo اتصال داده‌های Qualtrics خود را با بقیه داده‌های مالی، بازاریابی، فروش و عملیات شما آسان می‌کند تا کشف کنید که چگونه احساسات مردم باعث موفقیت کسب‌وکار شما می‌شود.

Domo Qualtrics Connector تنها یکی از بیش از 1000 ادغام از پیش ساخته شده موجود در Domo Appstore است. این کانکتورها به راحتی می‌توانید تمام منابع داده با ارزش خود را بدون کدنویسی پیچیده به Domo وارد کنید، بنابراین می‌توانید زودتر به ارزش برسید.

ادغام Domo Qualtrics به شما امکان می دهد به راحتی داده های نتایج نظرسنجی را در کنار در دسترس بودن محصول، گزارش های لجستیک، هزینه های بازاریابی، بهره وری کارکنان و موارد دیگر تجسم کنید. رابط‌های رایجی که مشتریان Domo با رابط Qualtrics استفاده می‌کنند عبارتند از Google Sheets، Adobe Analytics، Salesforce، Facebook و Snowflake.

با مقایسه نتایج نظرسنجی با سایر منابع داده، می‌توانید ببینید که چگونه نظرات بر عملکرد و بالعکس تأثیر می‌گذارند تا باعث بهبود در هر دو شود.

می‌توانید از رابط Domo Qualtrics برای جمع‌آوری داده‌ها برای همه نظرسنجی‌های خود استفاده کنید. برای دیدن سوالات، پاسخ ها و اطلاعات کاربر برای یک نظرسنجی خاص، تمرین کنید. یا روندها و همبستگی ها را تحلیل کنید.

با در دسترس قرار دادن این داده ها در Domo، کاربران تجاری در سراسر شرکت می توانند از سرمایه گذاری شما در Qualtrics برای درک بهتر تأثیر نقش یا بخش خود بر تجربه مشتری و کارمند استفاده کنند.

داده‌ها از طریق وب یا دستگاه‌های تلفن همراه قابل دسترسی هستند، در حالی که هشدارهای بی‌درنگ می‌توانند به کاربران اطلاع دهند که شاخص‌های کلیدی عملکرد Qualtrics به سطوح از پیش تعریف‌شده می‌رسند، بنابراین می‌توانید به سرعت اقدام کنید.

برای دانلود Domo Qualtrics Connector در Domo Appstore، اینجا را کلیک کنید. برای جزئیات در مورد پیاده سازی و استفاده از کانکتور، این مقاله را در پایگاه دانش ما ببینید.




دیدگاهتان را بنویسید