از کنجکاوی تا تاثیر – پلتفرمی که تجربیات داده را زنده می کند


از ابتدا، چشم انداز Domo این بود که محصولی بسازد که به افراد قدرت دهد تا تأثیرات تجاری را چند برابر کنند. ما دهه گذشته را صرف شکستن موانع کرده‌ایم – مانند اتصال سیستم‌های داده متفاوت و اختراع یک چارچوب کاربردی قابل ترکیب – بنابراین می‌توانیم داده‌ها را برای همه در دسترس و آسان کنیم.

سریع به جلو و نقطه اوج آن چشم انداز و همه سرمایه گذاری های ما یک واقعیت کاملا جدید برای مصرف داده است. امروزه Domo به یک پلتفرم تجربه داده تبدیل شده است.

فن‌آوری‌های پایه‌ای که برای اجرا در یک محیط برنامه کاربردی چند ابری و عمل‌گرا ساخته‌ایم، چارچوبی قدرتمند برای تحول دیجیتال هستند و مشتریان ما از اولین تجربه داده‌ای که Domo آن را ممکن می‌کند، استقبال می‌کنند.

سرعت، کارایی و کنترلی که در چارچوب اصلی ما تعبیه شده است، تازه شروع مزایایی است که آنها می بینند. از کاهش زمان فرآیند تولید گرفته تا انتخاب هوشمندانه‌تر موجودی تا کشف و کاهش خطرات ایمنی، افرادی که دارای بینش هستند، بیشتر از کسب درآمد شرکت‌ها انجام می‌دهند – آنها الهام‌بخش تغییرات معنی‌دار هستند.

پلتفرم Domo اساس و ابزارهایی را برای زنده کردن تجربیات داده مانند اینها فراهم می کند. و از آنجایی که Domo به شما امکان می دهد از پشته کامل داده خود استفاده کنید، می توانید این مزایا را در سراسر تجارت خود درک کنید و در عین حال تأثیر همه سرمایه گذاری های داده خود را چند برابر کنید.

دیتا این را تجربه می کند ایجاد کنید تاثیر کسب و کار

Domo باعث می شود داده ها برای همه کار کنند. تجربه داده‌ها، کنجکاوی جسورانه‌ای را برمی‌انگیزد که زیربنای تأثیر تصاعدی کسب‌وکار است. این تجربیات می توانند اشکال مختلفی داشته باشند، اما در اینجا چهار دسته اصلی وجود دارد:

  • گزارش سلف سرویس یک تجربه داده ای است که تجزیه و تحلیل ها را در طول سفر داده شخصی می کند تا بینش هایی را برای تأثیرگذاری ارائه دهد.
  • وایت بردهای تعاملی ابزارهای پویا را برای هر کاربر تجاری ارائه می دهد. در واقع، شرکت ۴۵ میلیارد دلاری مواد غذایی مستقر در ایالات متحده، ما را برای مقابله با چالش داده‌ای که پلتفرم‌های سنتی BI نمی‌توانستند از عهده آن برآیند، وارد کرد. تنها در چند روز کوتاه، Domo بینش و تاثیر حیاتی کسب و کار مورد نیاز برای تسریع بخشی از کسب و کار را ایجاد می کند. مشتری از سرعت، کارایی و قدرت Domo غافلگیر شد.
  • علم داده باید برای همه و تخصص ما در علم داده مفید باشد حامل ارزش است تجزیه و تحلیل پیشرفته، یادگیری ماشین و هوش مصنوعی برای کاربران غیر فنی تا دانشمندان داده. فناوری ممکن است پیچیده باشد، اما موارد استفاده اینگونه نیستند. همانطور که به پتانسیل نوآوری‌های قدرتمند مانند ChatGPT و سایر مدل‌های زبان بزرگ (LLM) نگاه می‌کنیم، حتی راه‌های بیشتری را می‌بینیم که تجربیات داده‌ها می‌توانند به تأثیر تجاری بیشتر منجر شوند.
  • برنامه های کاربردی خانگی تجارب داده‌ای بسیار مدیریت‌شده و تعاملی هستند که توسعه آن آسان، سفارشی‌سازی آسان و پیاده‌سازی سریع است. ابزارهای کم یا بدون کد ما هر کاربر را قادر می‌سازد برنامه‌هایی را توسعه دهد و گردش‌های کاری را یکپارچه کند که اتوماسیون را امکان‌پذیر می‌کند، مراحل دستی را حذف می‌کند، یک عمل را آغاز می‌کند، یا داده‌ها را به سیستم‌های دیگر باز می‌نویسد. یا اگر یک کدنویس حرفه ای هستید، می توانید برنامه های پیشرفته خود را با استفاده از چارچوب توسعه برنامه ما بسازید. مزیت برای همه، تجربه بهبود یافته داده است که داده ها را به کار می اندازد تا تأثیر تجاری را چند برابر کند.

اما چگونه می‌توانید تمام این تجربیات داده‌ها را به افراد، تامین‌کنندگان و حتی مشتریانتان تحویل دهید تا درست در جایی که کار اتفاق می‌افتد، آنها را ملاقات کنید؟

این در مورد توزیع در مقیاس است – ایجاد یک تجربه داده برای کارمندان و سهامداران خود در خارج از سازمان شما در حالی که یکپارچگی داده ها، کنترل و مالکیت واضحی را که یک رابط با نام تجاری کاربر می تواند ارائه دهد، حفظ کنید. این در مورد استفاده از قدرت و کارایی پلت فرم ما است تا بتوانید تجربیاتی از داده ارائه دهید که برای شرکت شما طبیعی است. این در مورد ترسیم یک خط مستقیم از کنجکاوی تا تاثیر است.

وقتی همه کارهایی را که انجام می‌دهیم گرد هم می‌آورید، یک پلت‌فرم تجربه داده منسجم به دست می‌آورید که حس کنجکاوی را به شکلی بزرگ پرورش می‌دهد و از آن بهره می‌برد. هدف نهایی ما ایجاد یک تجربه داده ای است که روحیه کنجکاوی شما را برافروخته و به شما کمک کند سریع تر و هوشمندانه تر کار کنید.

با Domo می‌توانید تا آنجایی که تخیلتان می‌رود پیش بروید. این هدف ماست.

امیدواریم همه شما از داستان‌هایی که در Domopalooza از مشتریان واقعا مبتکری مانند Regional One Health، Constellium، CleanChoice Energy و Sephora به اشتراک گذاشتیم، الهام گرفته باشید که از این تجربیات داده‌ها برای تأثیرگذاری بر تجارت خود استفاده می‌کنند.

من مشتاقانه منتظر دیدن تجربیات داده شگفت انگیزی هستم که همه شما ایجاد می کنید!




دیدگاهتان را بنویسید