بزرگداشت داده ها و تاثیر – 5 نکته برجسته از Domopalooza 2023


Domopalooza – رویداد سالانه Domo – همیشه جشن داده است. امسال همچنین جشنی بود از تأثیر تجاری افسانه‌ای که افراد بر داده‌ها دارند – در حرفه، تیم‌ها و شرکت‌هایشان. و این دقیقاً همان چیزی است که Domo همیشه در مورد آن بوده است: قرار دادن داده ها در دست همه تا بتوانند تصمیمات سریع و هوشمندانه ای بگیرند که تجارت را به جلو می برد.

سخنرانی جاش در مورد قدرت تجارب داده برای برانگیختن کنجکاوی جسورانه، ایجاد کنش و تأثیرگذاری، لحن رویداد را تنظیم کرد، که دارای 22 جلسه بود – فرصت‌های باورنکردنی، از داستان‌های مشتریان گرفته تا میزگردهای زنده برای الهام گرفتن از اینکه چگونه مردم کسب‌وکار خود را با داده‌ها هماهنگ می‌کنند. .

بیایید نگاهی به پنج نکته برجسته از این رویداد بیندازیم، از نمونه‌های واقعی از مشتریان مبتکر تا خرد الهام‌بخش از مصاحبه زنده با نویسنده پرفروش لیز وایزمن. بازیکنان تاثیرگذار: چگونه پیش قدم شوید، سخت تر بازی کنید و تاثیر خود را چند برابر کنید.

شما می توانید به تمام بینش ها و استراتژی های Domopalooza در صورت تقاضا دسترسی داشته باشید.

1. یادداشت رویایی جاش جیمز مدیر عامل Domo در مورد اینکه چرا داده ها باید یک تجربه باشند

مدیرعامل و بنیانگذار جاش جیمز Domopalooza را – که نزدیک به 8000 ثبت نام کننده از سراسر جهان داشت – با به اشتراک گذاشتن چشم انداز پشت پلت فرم تجربه داده Domo افتتاح کرد:

«داده ها باید یک تجربه باشند! باید هر فردی را در کجا، چه زمانی و چگونه به آن نیاز دارد ملاقات کند و بر اساس بینش هایی که سوزن را حرکت می دهد عمل کند.

جاش در مورد قدرت تجربیات داده برای تبدیل ناظران اتفاقی داده ها به صاحبان تأثیرات تجاری صحبت می کند. او روشن کرد که تغییر دهندگان واقعی بازی، دانشمندان داده، مدیران خط مقدم و حتی افرادی هستند که وسایل نقلیه تحویل را رانندگی می کنند. هر کسی که به اندازه کافی شجاع باشد که سؤالات سخت بپرسد، باید با تجربه داده ها برای دریافت پاسخ ها و عمل کردن بر اساس آن، احساس قدرت کند.

سخنرانی جاش را تماشا کنید

2. نویسنده لیز وایزمن در مورد چگونگی ایجاد و حفظ عوامل تاثیرگذار اطلاعات

هر چند وقت یکبار از رهبر باورنکردنی و نویسنده پرفروش لیز وایزمن می شنوید؟ در Domopalooza، ما باید از تجربه او در طول یک مصاحبه زنده یک به یک لذت ببریم.

لیز در مورد توانمندسازی افراد با اطلاعات و داده های قابل اعتماد و بدون جریان است تا بتوانند بهترین کار خود را انجام دهند. او چیزی گفت که کاملاً مأموریت Domo را نشان می دهد:

“اگر می خواهید تیم شما درخشان باشد، به آنها اجازه دسترسی به اطلاعات و بینش هایی را بدهید که می توانند تاثیرگذار باشند.”

هنگامی که فرآیند دسترسی، کار و عمل بر روی آن اطلاعات را به یک تجربه شگفت انگیز تبدیل می کنید – و این دقیقاً همان کاری است که Domo به عنوان یک پلت فرم تجربه داده انجام می دهد – روش انجام کار را کاملاً تغییر می دهید. این یک برد-برد است: کارمندان بهترین کار خود را انجام می دهند و شرکت ها بهترین نتایج را می گیرند.

مصاحبه لیز را تماشا کنید

3. مشتریان Domo به ما نشان داده اند که چگونه تأثیر خود را با داده ها چند برابر می کنند

Domopalooza تأثیر تجاری را نشان می دهد که وقتی داده ها را برای همه کار می کنید به دست می آید. و جامعه Domo شاهدی زنده از نوآوری و دستاورد ممکن با یک پلت فرم تجربه داده است.

ما این شانس را داشتیم که از Regional One Health، Constellium، Sephora، CleanChoice و سایر مشتریانی که کارهای شگفت انگیزی با قدرت داده انجام می دهند بشنویم.

داستان CleanChoice Energy درباره نحوه گردآوری داده ها در Domo برای دموکراتیک کردن دسترسی و ارائه انرژی پاک به مشتریان به ویژه قانع کننده است. کیت کولارولی، مدیر ارشد توسعه شرکت در CleanChoice به بهترین وجه گفت:

کاری که Domo انجام داده است این است که شما مجبور نباشید یک دانشمند داده باشید تا بفهمید داده ها به شما چه می گویند. شما می توانید یک تحلیلگر عملیات باشید، می توانید یک مدیر بازاریابی باشید و به همان اطلاعات نگاه می کنید و می توانید انتخاب های استراتژیک را در زمان واقعی انجام دهید.

ویدیوهای CleanChoice و موارد دیگر را در صورت تقاضا تماشا کنید

ما همچنین با سه نفر از 15 برنده جایزه Domo Ovation آشنا شدیم و با جامعه مشتریان جدید Domo آشنا شدیم: Domo Central.

برندگان جایزه Domo Ovation را بررسی کنید و انجمن جدید Domo Central

4. Daren Thayne، مدیر ارشد فناوری Domo بر روی ویژگی‌های جدیدی که قدرت داده را در دستان شما قرار می‌دهد

دارن تاین، مدیر ارشد فناوری Domo، به شرکت کنندگان نگاهی اجمالی به بسیاری از ویژگی‌های جدید و هیجان‌انگیز انداخت – ابزارهایی که به صورت هماهنگ کار می‌کنند تا افراد را برای حرکت از بینش به عمل تقویت کنند. دارن گفت:

برای پیشرفت در آینده، داده ها باید در دسترس و قابل اجرا باشند و قدرت را مستقیماً در دست مردم قرار دهند.»

از App Studio—ابزار ایجاد اپلیکیشن کم‌کد جدید Domo که ساخت و توزیع Domo Apps را برای کاربران غیر فنی آسان می‌کند تا Workflows—یک ابزار یکپارچه‌سازی و اتوماسیون کم‌کد که به کسب‌وکارها کمک می‌کند فرآیندها را ساده‌تر کنند و کارهای بیشتری را با کمترین هزینه انجام دهند. ، این اعلامیه های محصول جدید منعکس کننده سال ها کنجکاوی و تحقیق است.

تمام ویژگی های جدید را بررسی کنید

5. 22 جلسه برای ارائه گزینه های بیشتر – صرف نظر از مهارت شما در داده ها

ما در ماموریتی هستیم که به مردم کمک کنیم تأثیر خود را چند برابر کنند. در Domopalooza، ما محتوایی را به اشتراک گذاشته‌ایم که برای آموزش از طریق داستان‌های واقعی مشتری، فرصت‌هایی برای ایجاد شبکه و اشتراک‌گذاری دانش با همتایان با چالش‌های مشابه – و غلبه بر آنها – و نکات عملی برای توانمندسازی شما بدون توجه به جایی که در سازمان هستید یا به چه میزان روانی داده‌ها دارید، به اشتراک گذاشته‌ایم. ممکن است

واقعاً چیزی برای همه وجود داشت و سه جلسه که واقعاً با شرکت کنندگان طنین انداز شد عبارت بودند از:

“داده ها مانند آشپزی است: چگونه یک آشپزخانه تمیز نگه داریم”

“Drive Action and Automation with Domo App Studio و Workflows”

“باز کردن قفل قدرت Domo: تجزیه و تحلیل راه شما”

اگر هرگز از Domo استفاده نکرده‌اید، جلسه Domo on Domo را بررسی کنید «فرهنگ داده‌محور سازمان خود را با شیوه‌های مدیریت قوی ارتقا دهید» و به میزگرد زنده «قدرت بخشیدن به آینده کسب‌وکار با اهرم ابری» گوش دهید.

مشاهده تمام جلسات در صورت تقاضا

هر کلمه را بگیرید – Domopalooza را در صورت تقاضا تماشا کنید

Domopalooza 2023 درباره توانمندسازی افراد با تجربیات داده‌ای بود که کنجکاوی جسورانه را برانگیخت و تأثیر تجاری افسانه‌ای را تقویت کرد. ما بررسی کردیم که چگونه بسیاری از شرکت‌ها و افراد – از رهبران صنعت و مبتکران گرفته تا مدیران خط مقدم – تأثیر خود را از طریق داده‌ها چند برابر می‌کنند.

نتیجه امسال؟ همه افراد در یک سازمان سزاوار تجربه داده ای هستند که نیازهای منحصر به فرد آنها را برآورده کند تا بتوانند تأثیر تجاری خود را چند برابر کنند – و منظور ما همه!

خواه شما یکی از 2800 نفری باشید که به ما ملحق شده‌اند، می‌توانید تک تک کلمات رویداد را بشنوید یا در صورت درخواست به جلساتی بپیوندید که بیشتر مورد علاقه شما هستند.

Domopalooza را در صورت تقاضا تماشا کنید




دیدگاهتان را بنویسید