5 روشی که تجزیه و تحلیل مشترک می تواند نتایج کسب و کار را بهبود بخشد


بر کسی پوشیده نیست که همکاری کلیدی برای بهبود کارایی، بهره‌وری و نوآوری است که به نوبه خود منجر به تصمیمات تجاری بهتر می‌شود. اما وقتی مفهوم همکاری را در تحلیل به کار می برید، همه چیز بهتر می شود. خیلی بهتره

تجزیه و تحلیل مشارکتی افراد، ایده ها و فرآیندها را به هم نزدیک می کند. BI را به ترکیب اضافه کنید و کل فرآیند تبدیل به یک نیروگاه تحلیلی می‌شود که به ذینفعان اجازه می‌دهد نه تنها داده‌های فعلی و تاریخی را تجزیه و تحلیل کنند، بلکه دیدگاه‌ها را به اشتراک بگذارند و بر بینش‌های عملی تمرکز کنند.

در مورد آن فکر کنید: بدون تجزیه و تحلیل و دیدگاه سایر بخش ها، چگونه امور مالی می تواند تصمیمات استراتژیک بگیرد که تأثیر منفی بر بازاریابی نداشته باشد؟ اگر تیم فروش بینشی از تولید نداشته باشد، چگونه می‌تواند تا حد امکان مؤثر باشد؟ اینها تنها برخی از دلایلی است که چرا گزارش اخیر IDC به طور مستقیم همکاری بین IT، گروه های تجاری و گروه های تجزیه و تحلیل را به پروژه های داده و تجزیه و تحلیل موفق تر مرتبط می کند.

در اینجا پنج راه برای افزایش نتایج کسب و کار وجود دارد:

1. قدرت در اعداد:

ورودی بیشتر افراد با پیشینه‌های مختلف – از دانشمندان داده و کاربران تجاری گرفته تا مدیران اجرایی و توسعه‌دهندگان – منجر به مجموعه‌ای از دانش می‌شود که بر اساس خرد جمعی ساخته شده است تا ایده‌های متفاوت.

2. تصمیم گیری سریعتر:

گروه آبردین دریافت که هوش مشارکتی می تواند تصمیم گیری را تا 46 درصد سرعت بخشد. دلیلش این است که ابزارهای همکاری همه را در یک صفحه نگه می‌دارند، بنابراین هیچ‌کس کار را روی داده‌های هفته گذشته هدر نمی‌دهد یا وقت خود را برای تحقیقات اضافی تلف نمی‌کند.

3. تشویق نوآوری:

همه چیز در مورد حل خلاقانه مشکل است. هنگامی که همکاری داده ها صورت می گیرد، ذینفعان مختلف دیدگاه های متفاوتی را در مورد یک مشکل ارائه می دهند و دیدگاه های مختلف منجر به بینش های جدید و ایده های نوآورانه می شود.

4. افزایش اعتماد به نفس:

تحقیقات نشان می دهد که تعامل با اعضای تیم باعث افزایش رضایت و اعتماد به نفس کارکنان می شود. پس از همه، همه بازخورد مثبت را دوست دارند. تجزیه و تحلیل مشارکتی اعتماد و اعتماد بین تیم ها را افزایش می دهد.

5. درآمد خود را افزایش دهید:

تعیین کمیت تصمیمات سریعتر و کارآمدتر به دلار دشوار است، اما تصمیمات سریعتر به معنای صرفه جویی در پول است. طبق گفته آبردین، شرکت هایی که همکاری تحلیلی را تشویق می کنند، به طور متوسط ​​18 درصد رشد درآمد و 5 درصد دارند.
سود عملیاتی بالاتر

مزایا واضح است، اما طبق IDC، کمتر از 25 درصد از متخصصان فناوری اطلاعات، خط تجارت و تحلیل، سطح همکاری خود را با گروه های دیگر گسترده می دانند. اغلب موانعی مانند دسترسی ضعیف به داده ها، گزارش دستی که داده های موجود را قدیمی و مستعد خطا می کند، و بخش ها، تیم ها و افراد فعال در سیلوها.

Domo گزارش خودکار، دسترسی به داده های زنده و همکاری در زمان واقعی را گرد هم می آورد. ببینید چگونه ابزار همکاری Domo، Buzz، به مدیران اجرایی و تیم‌هایشان کمک می‌کند تا به راحتی در مورد داده‌های کسب و کار بلادرنگ با یکدیگر همکاری کنند.




دیدگاهتان را بنویسید