آنچه داده ها هرگز نمی خوابند 7.0 می گوید و نمی گوید.





/ آنچه داده ها هرگز نمی خوابند 7.0 می گوید و نمی گوید.
















آخرین نسخه Data Never Sleeps، نظرسنجی سالانه ما از حجم، سرعت و تنوع داده های تولید شده و توزیع شده در اینترنت، اوایل این ماه منتشر شد – و هیچ چیز در مورد آن من را شگفت زده نکرد.

مثل اینفوگرافیک در زیر احراز هویت، حجم دیوانه کننده ای از داده ها در هر ثانیه ایجاد، به اشتراک گذاشته و مصرف می شود.

با این حال، از منظر تجاری، حجم معنایی ندارد. نکته مهم این است که بتوانیم تشخیص دهیم کدام داده دارای ارزش واقعی است. می تواند 50 درصد باشد. فقط می تواند 1٪ باشد. اما اگر 1% درست باشد، پس شما در مسیر درستی هستید.

فقط از دوستم دیوید لیتون، مدیر عامل Layton Construction، یکی از بزرگترین شرکت های ساختمانی کشور بپرسید.

اوایل امسال، او یک سخنرانی کلیدی در Domopalooza داشت. در طول جلسه، او داستانی را به اشتراک گذاشت که چگونه داشتن داده های مناسب به شرکتش کمک می کند تا کار بیشتری با آمازون داشته باشد.

با توجه دقیق تنها به چند معیار کلیدی، تیم‌های او توانستند دقیقاً مکان‌هایی را که باید زمان خود را در سایت‌های کار سپری کنند، تعیین کنند. پروژه ها سریعتر تکمیل شدند و آمازون به Layton Construction با فرصت های اضافی پاداش داد.

من عاشق داستان هایی از این دست هستم. آن‌ها نشان می‌دهند که همه این داده‌ها نباید مالک ما باشند. ما می توانیم مالکیت داشته باشیم آن را. ما فقط باید بفهمیم که واقعاً چقدر از آن نیاز داریم. از این موقعیت، ما می‌توانیم خیلی راحت‌تر و در مسیری که برای حرکت واقعی روبه‌رو هستیم، بچرخیم.













دیدگاهتان را بنویسید