/ 7 پیش بینی خرده فروشی برای فصل تعطیلات 2019
|
|
|
با نزدیک شدن به فصل تعطیلات – اگر باورتان شود فقط چند ماه دیگر جمعه سیاه باقی مانده است – به این فکر کردم که چه روندها و فعالیت هایی می تواند بر خرید در اواخر امسال تأثیر بگذارد.
قبل از Domo، من 13 سال در Target و 16 سال در صنعت خرده فروشی کار کردم. بین چیزهایی که در این دوره یاد گرفتم و چیزهایی که از رویدادهایی مانند NRF Big Show حذف کردم، هفت پیشبینی برای شلوغترین فصل خردهفروشی ارائه کردهام.
پیشبینی شماره 1 – درمان تجربی ترافیک را هدایت میکند
سرمایه گذاری برای بهبود تجربه در فروشگاه از طریق بازسازی و نوسازی فروشگاه گران است، اما ثابت شده است که موثر است. دائماً ترافیک بیشتری را به فروشگاههایی هدایت میکند که در آن فرصت زیادی برای فروش بالاتر به مصرفکننده وجود دارد. وقتی خردهفروشان بتوانند سال به سال ترافیک بیشتری را هدایت کنند و اندازه سبد را افزایش دهند، یک فرمول برنده دارند.
پیشبینی شماره ۲ – خردهفروشان در نحوه تحویل به مشتری چابکتر خواهند شد
به عبارت دیگر، اینکه مشتریان چگونه، چه زمانی و کجا میخواهند خرید خود را دریافت کنند، بر رویکردهای خردهفروشان برای تحقق تأثیر میگذارد. چند روش که خریداران می توانند انتظار دیدن موارد بیشتری از آنها را داشته باشند:
- BOPUS – چند سال پیش، خرده فروشان انگشتان پاهای خود را با BOPUS در آب فرو کردند (خرید آنلاین، از فروشگاه تحویل بگیرید). اینجا جایی است که مشتری یک کالا را به صورت آنلاین ایمن می کند و سپس آن را در فروشگاه تحویل می گیرد. این برای مشتری عالی است زیرا آنها اقلامی را که می خواهند/نیاز دارند دریافت می کنند و مجبور نیستند برای دریافت آن اقلام در فروشگاه حرکت کنند. و این برای خرده فروش عالی است زیرا مشتری همچنان به فروشگاه سفر می کند و به ناچار اقلام بیشتری را که سفارش داده است به صورت آنلاین خریداری می کند. بنابراین هر دو طرف برنده می شوند.
- تحویل همان روز – بسیاری از خرده فروشان اکنون تحویل همان روز یا تحویل همان روز را ارائه می دهند. آنها یک سفارش آنلاین را پردازش میکنند و یک شخص ثالث دارند – که پیشنهاد اصلی او بردن یک کالا یا اقلام فیزیکی به خریدار است – آن را ظرف چند ساعت پس از سفارش به مشتری تحویل میدهد. باور نکردنی
- اتاقهای پشتی بهعنوان مراکز توزیع – خردهفروشان آجر و ملات در مورد نحوه استفاده از فروشگاههای آجر و ملات و موجودی موجود در آن فروشگاهها بسیار هوشمند شدهاند. انجام سفارش آنلاین از یک مرکز انجام سنتی دیگر عادی نیست. اکنون خردهفروشان از بیشتر اتاقهای پشتی شبکه خود استفاده میکنند تا نه تنها کف فروش را پر کنند، بلکه مستقیماً برای کسب و کار آنلاین در حال رشد به مشتری تحویل دهند. این چندین هدف کلیدی را انجام می دهد، از جمله مساوی کردن زمین بازی با آمازون.
- وانت خیابانی – خرده فروشان متوجه شده اند که مشتریان این روزها چیزهای زیادی می برند. آمریکاییها بیش از هر زمان دیگری شلوغتر هستند و اغلب چیزهای زیادی در زندگی روزمره خود دارند. اغلب اوقات ما نمیتوانیم وقت خود را برای رفتن به فروشگاه و تجربه کامل خرید صرف کنیم. ما به کسی نیاز داریم که کالا را برای ما بیاورد وگرنه ما مزاحم نمی شویم. این در بازار در حال افزایش است و من فکر می کنم که در فصل تعطیلات شاهد این موارد بیشتر خواهیم بود.
برای بقیه پیش بینی های خرده فروشی من برای فصل تعطیلات 2019، اینجا را کلیک کنید.
|