بیانیه مطبوعاتی – Domo's Mark Booth جایزه رهبری بازاریابی را از مجله تجاری یوتا دریافت کرد

چهارشنبه 21 فوریه 2024 سیلیکون اسلوپس، یوتا – Domo (Nasdaq: DOMO) امروز اعلام کرد که Mark Booth، مدیر ارشد بازاریابی تازه منصوب Domo، به عنوان برنده جایزه فروش و بازاریابی سال مجله یوتا (SAMY) برای رهبری بازاریابی انتخاب شده است. برنامه جوایز SAMY برترین متخصصان فروش و بازاریابی یوتا را که تأثیر قابل اندازه‌گیری بر … ادامه

بیانیه مطبوعاتی – Domo تمدید مدت وام تا سال 2026 را اعلام کرد

دوشنبه 26 فوریه 2024 سیلیکون SLOPES، UT – Domo (Nasdaq: DOMO) اعلام کرد که سررسید بدهی موجود خود را از 1 آوریل 2025 تا 1 آوریل 2026 تمدید کرده است. دیوید جولی، مدیر مالی شرکت Domo اظهار داشت: “ما از تمدید تاریخ سررسید تسهیلات بدهی فعلی خود با Blackrock بر اساس آنچه که معتقدیم شرایط … ادامه

بیانیه مطبوعاتی – مفاهیم حق رای در خانه، بینش ها را باز می کند و داده ها را با Domo همه جا در دسترس قرار می دهد

سه شنبه 27 فوریه 2024 سیلیکون SLOPES، UT – امروز، Domo (Nasdaq: DOMO) اعلام کرد که Home Franchise Concepts، یکی از شرکت‌های تابعه JM Family Enterprises، Domo را به عنوان پلتفرم ترجیحی خود برای اتخاذ تصمیمات تجاری بهتر و ساده‌سازی اشتراک‌گذاری داده‌ها در داخل و برای فرنچایزهای خود انتخاب کرده است. Home Franchise Concepts یک … ادامه

4 ویژگی جدید Domo که همه کاربران باید درباره آنها بدانند

همه ما این جمله را شنیده‌ایم که «اگر در حال پیشرفت نباشی، عقب می‌افتی»، اما همه با آن زندگی نمی‌کنند. یک گروه مطمئناً این کار را می کند و آن تیم محصول Domo است. چگونه این واقعیت را توضیح می دهید که این مجموعه از افراد با استعداد و پرشور هر چند ماه یکبار ویژگی … ادامه

استدلال برای بازاریاب با مغز متوسط

/ استدلال برای بازاریاب با مغز متوسط وقتی بزرگ شدم، معتقد بودم که شما با پارس تعریف شده اید. آنها می گویند پدر من به همان اندازه چپ مغز است و چه کسی می تواند بحث کند؟ او با تبدیل صفرها و یک ها به نرم افزارهای کاربردی امرار معاش می کند و یک بار … ادامه

مدیریت بازاریابی داده محور: آموزش ترفندهای جدید به سگ قدیمی

/ مدیریت بازاریابی داده محور: آموزش ترفندهای جدید به سگ قدیمی از بچگی خیالم راحت بود که جوانترین آدم در یک مکالمه بودم. من دو خواهر بزرگتر و دو پدر و مادر پر انرژی داشتم که دوست داشتند در اطراف میز شام با هم بحث کنند و درباره همه چیز بحث کنند. من یک سال … ادامه

رقابت بزرگ در فروش/بازاریابی (و نحوه غلبه بر آن)

وقتی بچه بودم، من و دوستانم یک راه برای مقابله با مشکلات و چالش ها داشتیم: دعوا می کردیم. اینجا را کلیک کنید. هل دادن به آنجا. گاه به گاه چپ و قلاب راست. و با وجود اینکه اینطوری نتیجه را تمام کردیم، همیشه دقایقی بعد کار را تمام می کردیم، انگار هیچ اتفاقی نیفتاده … ادامه

راهنمای 5 مرحله ای برای توسعه موتور هوشمند بازاریابی

با در دست داشتن تمام داده های هوش تجاری شما، بزرگترین چالش برای بازاریابان این است که چگونه از داده ها استفاده کنند و آنها را به تصمیم گیری های بهتر تبدیل کنند. من می خواهم به طور خلاصه در مورد پنج مرحله بسیار خاص برای توسعه یک موتور هوش تجاری که برای خدمت به … ادامه

بازاریابان B2B: آیا وب سایت شما به اندازه کافی سخت کار می کند؟

اگر یک شرکت B2C مانند آمازون یا نوردستروم هستید، وب سایت شما ویترین فروشگاه شما است. کاربران به قصد خرید به سایت شما می آیند. بدون طراحی بسیار قابل استفاده، درآمد زیادی را از دست خواهید داد. اگر در فضای B2B هستید، وقت آن رسیده است که به همان روشی که شرکت های B2C در … ادامه

با ایجاد عادات مبتنی بر اصول، تیم های با عملکرد بالا را مدیریت کنید

پادکست بازاریابی نوار چسب با کوری کوگون در این قسمت از پادکست بازاریابی نوار چسب، من از مصاحبه با کوری کوگون، معاون توسعه محتوا در فرانکلین کووی لذت بردم. او با بیش از 25 سال تجربه تجاری در نقش های خط مقدم تا رهبری اجرایی، درک عمیقی از نحوه استفاده از محتوای مشهور جهانی فرانکلین … ادامه