آخر هفته مورد علاقه 12 اکتبر

روال پست وبلاگ آخر هفته من شامل ارسال پیوندهایی به تعدادی ابزار یا محتوای عالی است که در طول هفته با آنها برخورد کردم. من به عمق یافته ها نمی پردازم، اما توصیه می کنم اگر جالب به نظر می رسند، آنها را بررسی کنید. عکس موجود در پست مورد علاقه هفته از یک منبع … ادامه

مشارکت Domo با Snowflake | دومو

/ همکاری Domo با Snowflake از آنجایی که محیط IT مشتریانمان به سرعت تغییر می کند، ما هیجان زده هستیم که به آنها کمک کنیم تا داده ها را بدون توجه به جایی که هستند، کار کنند. امروز ما از راه اندازی یک همکاری جدید با Snowflake برای کمک به مشتریان برای استفاده از سرعت … ادامه

چرا بازاریابی محتوا بدون داده مرده است؟

من یک تاجر هستم. به طور خاص، من هستم محتوا بازاریاب از لحاظ تاریخی، محتوا همیشه نقش حمایتی تقریباً در هر تلاش بازاریابی داشته است. همیشه یک جزء ضروری بود، اما در نهایت ثانویه. سپس اینترنت آمد، و ناگهان مردم به دنبال محتوا بودند – چیزی بی طرفانه برای خواندن، روشن کردن راه، برای گسترش … ادامه

پاسخ CMO به نظرسنجی بازاریابی داده محور 2013

وقتی نتایج تحقیقات بازاریابی مبتنی بر داده های Domo در سال 2013 را دریافت کردم، می خواستم شوکه شوم. شکاف بین آنچه بازاریابان به آن نیاز دارند و آنچه که دارند به اندازه همیشه گسترده است. اما واقعاً تنها چیزی که ما را شوکه می کند این است که هنوز با این مشکلات دست و … ادامه

3 روشی که بازاریابان آنلاین می توانند اکنون به داده ها تبدیل شوند

داده محور بودن برای بسیاری از بازاریابان آنلاین طبیعی نیست. و بدتر از آن، به طرز دردناکی آشکار است. آن‌ها (اغلب از تنظیمات آژانس) تاکتیک‌های یکباره مانند معرفی برچسب‌های alt یا ایجاد پیوندهای خارجی که می‌توانند نتایج جستجو را تقویت کنند، یاد گرفته‌اند. و این عالی است… اینطور نیست؟ مشکل این است که بسیاری استراتژی … ادامه

چرا رهبران کسب و کار در حال مبارزه هستند

مدتی قبل در محدوده رانندگی بودم و سعی می کردم (و نمی توانستم) قسمتی از رانندگی خود را تعمیر کنم. فقط یک نفر دیگر بود و همانطور که انتظار می رفت شروع کردیم به صحبت در مورد کار بین عکس ها. من یک بازاریاب در Domo هستم و او مدیر یک شرکت حمل و نقل … ادامه

3 نکته مهم تجاری از موفقیت تیم MLS

من یک هوادار بزرگ فوتبال و طرفدار افتخار باشگاه شهرم رئال سالت لیک هستم. در سال 2005 بود که RSL تبدیل به یک باشگاه جدید در لیگ برتر فوتبال شد که من به این ورزش علاقه پیدا کردم. من از روی کنجکاوی محض در اولین بازی خانگی RSL شرکت کردم و وقتی RSL در اواخر … ادامه

3 روش برای موثرتر کردن بازاریابی شبکه های اجتماعی

من بازاریابی رسانه های اجتماعی Domo را زیر نظر دارم. در گفتگوهای اخیر با همتایان خود در رسانه های اجتماعی، به این نتیجه رسیدیم که در حالی که رسانه های اجتماعی یکی از پرکاربردترین کانال های چشم اندازاحتمالاً کمترین اهرم را دارد شرکت ها. تنها در ایالات متحده بیش از 325 میلیون دستگاه تلفن همراه … ادامه

بازاریابی سطح بعدی: 4 راه برای ارزشمندتر کردن بازاریابی رسانه های اجتماعی

بازاریابان چیزهای “براق” را دوست دارند – ابزارهای جدید اتوماسیون بازاریابی، گزارش های تحلیلی جدید و مهمتر از همه، رسانه های اجتماعی جدید. اما «جدید و براق» همیشه برابر با «ارزشمند» نیست. من می توانم از روی تجربه صحبت کنم. در سال 2007، زمانی که من در SAP بودم، تیم من یک صفحه فیس بوک … ادامه

بازاریابی رویداد غالب | دومو

/ تسلط بر بازاریابی رویداد من همیشه نسبت به بازاریابی نمایشگاهی کمی شک داشتم. به نظر من اکثر شرکت کنندگان برای جشن شرکت می آیند، نه برای ارزیابی جدی فروشندگان. اما طی دو سال گذشته در Domo، آموخته‌ام که ارزش تعامل چهره به چهره اغلب از هزینه آن بیشتر است. در واقع، ارتباطات شخصی تنها … ادامه