بازاریابی رویداد غالب | دومو

/ تسلط بر بازاریابی رویداد من همیشه نسبت به بازاریابی نمایشگاهی کمی شک داشتم. به نظر من اکثر شرکت کنندگان برای جشن شرکت می آیند، نه برای ارزیابی جدی فروشندگان. اما طی دو سال گذشته در Domo، آموخته‌ام که ارزش تعامل چهره به چهره اغلب از هزینه آن بیشتر است. در واقع، ارتباطات شخصی تنها … ادامه

آفرین – رابطه بازاریابان با داده ها فقط یک B- است

/ آفرین – رابطه بازاریابان با داده ها فقط یک B- است بازاریابان مجموعه ای باورنکردنی از منابع داده را در اختیار دارند—بنابراین جای تعجب نیست که آنها با خستگی داده سروکار دارند. در گزارش تحقیقات بازاریابی مبتنی بر داده Domo، از بازاریابان مسئول پلتفرم‌های مختلف پرسیدیم که چقدر داده‌ها را بررسی می‌کنند. در اینجا … ادامه

آیا بازاریابان داده محور خلاقیت خود را از دست می دهند؟

/ آیا بازاریابان داده محور خلاقیت خود را از دست می دهند؟ مدیر عامل شرکت Domo، هدر زینچاک، اخیراً با گلن گو، مدیر عامل بازاریابی کریمسون، درباره نقش رو به رشد داده ها در بازاریابی، چگونگی تغییر استراتژی بازاریابان بر روی داده ها، و اینکه آیا داده محور بودن، خلاقیت بازاریابان را کاهش می دهد، … ادامه

3 نکته مبتنی بر داده برای مدیران و بازاریابان کهنه کار

/ 3 نکته مبتنی بر داده برای مدیران و بازاریابان کهنه کار من همیشه احساس راحتی می‌کردم که جوان‌ترین فرد در یک مکالمه هستم، که این را مدیون دو خواهر بزرگتر و والدینم می‌دانم که با هیجان درباره همه چیز و همه چیز دور میز شام بحث و بحث می‌کردند. من همچنین یک سال زودتر … ادامه

15 اینفلوئنسر که باید دنبال کنید تا به Dreamforce برسید

Dreamforce فقط سه روز دیگر شروع می شود! با بیش از 150000 نفر از سراسر جهان که برای یک رویداد در سانفرانسیسکو گرد هم می آیند، همه چیز نمی تواند دیوانه کننده شود – از جمله فیدهای اجتماعی شما. فرقی نمی‌کند در جلسه حضور داشته باشید یا نه، فیدهای شما احتمالاً مملو از توییت‌های #DF14 … ادامه

5 بینش برتر رهبران تحول آفرین برای سال 2020

«2020» را بشنوید و چه چیزی به ذهنتان می رسد؟ توانایی دیدن جهان از طریق یک عدسی روشن؟ سال آینده در تقویم؟ شروع یک دهه جدید؟ به عنوان فردی که در تجارت بینش کار می کند، به هر سه مورد فکر می کنم. من لحظه مهمی را در زمان تصور می کنم که احتمالاً برای … ادامه

Insider's Guide to Dreamforce 2014 – نکات و ترفندهایی برای نمایش حماسی

/ Insider's Guide to Dreamforce 2014 – نکات و ترفندهایی برای نمایش حماسی Dreamforce یکی از بزرگترین رویدادهای سال است و می تواند کاملاً ترسناک باشد. اما نگران نباشید. با چند نکته و ترفند ساده، در کمترین زمان به یک حرفه ای دریم فورس تبدیل خواهید شد. در اینجا راهنمای خودی شما برای تسلط خالص … ادامه

بازاریابان گوش مدیر عامل را دارند، اما آیا داده های کافی برای حفظ آن دارند؟

/ بازاریابان گوش مدیر عامل را دارند، اما آیا داده های کافی برای حفظ آن دارند؟ آخرین مطالعه IBM Global C-Suite از 4183 مدیر ارشد در 20 صنعت در سراسر جهان نظرسنجی کرد و گزارش حاصل نکات جالبی برای CMOها دارد. اولاً، CMO اکنون بیش از هر زمان دیگری گوش مدیرعامل را دارد و بعد … ادامه

محاسبه ROI رسانه های اجتماعی: فرمول گام به گام

لایک عالیه همه ما لایک ها را دوست داریم و همه ما به اشتراک گذاری، فالو و ریتوییت ها را دوست داریم. مشکل این است که تعداد لایک ها یا توییت هایی که حساب های اجتماعی شما دریافت می کنند، تنها بخشی از تصویر است. چیزی که واقعاً باید بدانید این است که این درگیری … ادامه

نکات حرفه ای: چگونه یک CMO برتر بازده بازاریابی را محاسبه می کند.

بازاریاب مدرن به سختی داده محور است. در عوض، از همه جهات به آنها می رسد – از معیارهای کانال های مختلف، هزینه تبلیغات دیجیتال، تا نتایج مالی. اما وقتی نوبت به تعیین ROI بازاریابی شما می رسد، دانستن اینکه دقیقاً چه چیزی را باید در محاسبات لحاظ کنید – و چگونه می توان آن … ادامه