خزیدن با تجزیه و تحلیل قبل از کار با هوش مصنوعی (قسمت 2)

/ خزیدن با تجزیه و تحلیل قبل از کار با هوش مصنوعی (قسمت 2) سطوح مختلفی از تجزیه و تحلیل وجود دارد که با تجزیه و تحلیل توصیفی (گزارش ها، داشبوردها) و تجزیه و تحلیل تشخیصی (تجزیه، پرس و جوهای موقت) شروع می شود که بر درک گذشته تمرکز دارد. سه سطح بعدی توجه خود … ادامه

4 بهترین روش برای تبدیل مشتریان بالقوه به مشتریان

به معنای واقعی کلمه هزاران مقاله، فهرست و نکته در مورد تبدیل سرنخ ها به مشتری وجود دارد. شاید به این دلیل است که تبدیل مشتریان بالقوه به مشتریان چندان آسان نیست. این در واقع بسیار پیچیده است و آنچه در یک بازار کار می کند ممکن است در بازار دیگر چندان خوب کار نکند … ادامه

4 راه برای تجربه Dreamforce 2017

Dreamforce 2017 به سرعت در راه است. کمتر از یک ماه تا رویداد امسال در سانفرانسیسکو فاصله داریم. این یکی از بزرگترین کنفرانس های سال است و چیزهای زیادی برای شرکت در آن وجود دارد. به جرات می توان گفت که نمی توانید همه کارها را انجام دهید، زیرا واقعاً نمی توانید. اما در اینجا … ادامه

5 روند برتر فناوری که روش استفاده از هوش تجاری را تغییر می دهد

اگر بتوانید عادات مشتریان خود را ردیابی کنید و دقیقاً بدانید که در مرحله بعدی قرار است چه کاری انجام دهند – یا بخرند، چه می‌شود؟ یا اگر بتوانید به رایانه خود تجزیه و تحلیل گفتار، نقشه ها، فیلم ها، عکس ها یا دست خط را آموزش دهید چه؟ حتی بهتر از آن، اگر توانایی … ادامه

5 جلسه ای که در Dreamforce 2017 منتظر آن هستیم

Dreamforce 2017 شگفت انگیز خواهد بود. هیچ بحثی در مورد آن وجود ندارد. وقتی شما سخنرانان اصلی مانند میشل اوباما، اشتون کوچر و will.i.am را در کنار اجرای آلیشیا کیز و لنی کراویتز دارید، چگونه می‌توانید چیزی کمتر از شگفت‌انگیز باشد؟ البته، هیچ کس سخنرانان اصلی را از دست نخواهد داد – و توصیه می … ادامه

برنامه هفته: Salesforce Bundle

شما چند معامله در آستانه بسته شدن دارید، چند معامله دیگر در آستانه ناپدید شدن کامل، و در گزارشی از اتفاقات هفته گذشته – یا بدتر از آن، ماه گذشته گیر کرده اید. خیلی آشنا به نظر می رسد؟ شما به اطلاعاتی از CRM خود نیاز دارید و اکنون به آنها نیاز دارید. ما آن … ادامه

5 روشی که تجزیه و تحلیل بلادرنگ می تواند تیم های فروش توزیع شده را در یک صفحه دریافت کند

ساعت 8:30 صبح در دفتر شما در نیویورک، ساعت 5:30 صبح در دفتر شما در سانفرانسیسکو، ساعت 10:30 شب در سیدنی است و گزارش پیش بینی دیر شده است. آشنا به نظر می رسد؟ سرعت فروش، سرعت زمان حال است و مدیران فروش نیاز به به روز رسانی در زمان واقعی در مورد همه چیز … ادامه

Halloween by the Numbers 2.0 (اینفوگرافیک)

/ Halloween by the Numbers 2.0 (اینفوگرافیک) اینجا در Domo، ما هالووین را دوست داریم. ما مشتاقانه منتظر برگزاری رویداد ترفند یا درمان سالانه و مسابقه لباس هالووین امسال در HQ هستیم. ما همچنین واقعاً داده ها را استخراج می کنیم. به همین دلیل است که ما دوست داریم آمار هالووین شرورانه فدراسیون خرده فروشی … ادامه

آیا داده های شما شما را فریب می دهد؟

رابطه شما با داده هایتان می تواند بسیار شبیه یک رابطه عاشقانه باشد. در ابتدا هیجان زیادی از بینش وجود دارد که می توانید با گذراندن زمان زیادی با هم جمع کنید. هر جدول و نموداری هیجان انگیز است و آینده پر از نوید است. اما اغلب اوقات، وقتی در اطلاعات ناقص، داده‌های قدیمی و … ادامه

آخر هفته مورد علاقه 2 نوامبر

روال پست وبلاگ آخر هفته من شامل ارسال پیوندهایی به تعدادی ابزار یا محتوای عالی است که در طول هفته با آنها برخورد کردم. من به عمق یافته ها نمی پردازم، اما توصیه می کنم اگر جالب به نظر می رسند، آنها را بررسی کنید. عکس موجود در پست مورد علاقه هفته از یک منبع … ادامه