چگونه به پادشاه کلوت Domo تبدیل شدم

ند آدامز، که امتیاز کلوت او از طریق آزمایش #domosocial به 62 رسید، دریافت کننده رسمی جایزه Klout King Domo است. (او امروز در جلسه جوایز #domosocial تاجگذاری کرد.) در این پست، ند آنچه را که در مورد نفوذ آنلاین آموخته است، نوع رفتارهای آنلاین بر امتیازات Klout تأثیر می گذارد و چه احساسی دارد … ادامه

کنفرانس توسعه دهندگان خانواده به میزبانی Domosapien

/ کنفرانس توسعه دهندگان خانواده به میزبانی Domosapien مردم Domo چیزهای بسیار جالبی دارند. و گاهی اوقات ما فقط باید برای حمایت و احترام دیوانه وار به کارهای شگفت انگیزی که آنها در جامعه انجام می دهند وقت بگذاریم. اینکه چقدر برای این کار وقت دارند فراتر از من است – فقط نشان می‌دهم که … ادامه

مدیران ارشد اجرایی هنوز در شبکه های اجتماعی در تاریکی هستند

روزهایی که مدیران عامل می توانستند پشت درهای دفتر خود پنهان شوند، گذشته است. کارمندان و مشتریان شروع به انتظار دارند که مدیر عامل در زمینه شناخت و دیده شدن نام تجاری پیشرو باشد. زمانی که مدیران عامل در شبکه های اجتماعی فعال هستند، پیامی واضح به کارمندانشان ارسال می کند که متعهد به تقویت … ادامه

6 توییت با ارزش هواپیماهای بدون سرنشین از Dreamforce

/ 6 توییت با ارزش هواپیماهای بدون سرنشین از Dreamforce Dreamforce ممکن است تمام شده باشد، اما وزوز هنوز هم قوی است. ما فرصت های ملاقات بسیار سرگرم کننده ای داشتیم پایه دوموسرگرم شدن در خانه آبیو راندن مشتریان در اطراف شهر به داخل ناوگان دومو. و اکنون که به دفتر مرکزی Domo برگشتیم، می‌خواستیم … ادامه

چه کسی را در نمایشگاه بزرگ NRF 2016 بشناسیم

از هر کسی در خرده فروشی در مورد بزرگترین نمایشگاه خرده فروشی سال بپرسید، بدون شک نمایشگاه بزرگ فدراسیون ملی خرده فروشی برگزار خواهد شد. سال گذشته، بیش از 33000 خرده فروش برای کنفرانس سالانه به نیویورک آمدند. با تعداد زیادی از شرکت کنندگان، دشوار است که بدانید کجا و با چه کسی وقت خود … ادامه

10 چیزی که ممکن است درباره Domopalooza 2017 ندانید

Domopalooza کنفرانس تجاری معمولی شما نیست. ما در واقع آن را Domopalooza نامیدیم زیرا هرگز نمی‌خواستیم اینطور باشد. صحبت‌های اصلی و ظاهر ما همیشه آموزنده و الهام‌بخش است و آموزش عملی ما در کلاس بهترین است. ما سخت کار می‌کنیم، جدیدترین استراتژی‌ها و شیوه‌ها را برای بهینه‌سازی سازمان‌ها یاد می‌گیریم، زمانی را برای آرامش با … ادامه

مشارکت بین گیمیفیکیشن و داده

بگذارید یک چیز را روشن کنیم: گیمیفیکیشن به معنای بازی نیست. گیمیفیکیشن ویژگی های بازی ها را به عاریت می گیرد و آنها را در زمینه های غیر بازی به کار می برد. گیمیفیکیشن با بهره‌گیری از استعداد طبیعی افراد برای شرکت در فعالیت‌های رقابتی برای دستیابی به نتیجه دلخواه عمل می‌کند، خواه یادگیری یک … ادامه

(بیشتر) اسرار یک CMO مبتنی بر داده

اگر داده ها آب بود، بسیاری از بازاریابان سعی می کنند از شیر آتش نشانی بنوشند. حتی در بخش بازاریابی به تنهایی، مقدار غیرممکنی از اطلاعات وجود دارد که یک نفر می تواند روز به روز آن را پیگیری کند. در اینجا دو راز دیگر از راهنمای 7 راز یک راهنمای CMO مبتنی بر داده … ادامه

نیاز به بازاریابی BI که توسط داده های بزرگ تقویت می شود

فرسودگی داده ها سایه سایبری. ردپای دیجیتال به نظر می رسد که آغوش پرشور ما از همه این دستگاه های دیجیتالی به هم پیوسته، نوعی دنباله تراکنش را به جا می گذارد که در مجموع به عنوان داده های بزرگ شناخته می شود. ما در حال ایجاد مقادیر انبوهی از چیزها هستیم و سازمان‌های امروزی … ادامه

Accenture می گوید (برخی) مشاغل از نتایج داده های خود راضی هستند.

یک مطالعه اخیر Accenture با عنوان “موفقیت بزرگ با داده های بزرگ” به سوال نتایج داده ها پرداخت و دریافت که 1) کسب و کارها از کلان داده ها بسیار خوشحال هستند و 2) کلان داده ها دارای پتانسیل مخرب بسیار زیادی هستند. به همان اندازه که این جملات کلی باعث می شود که بخواهید … ادامه