یک تقویم سفارشی با نکات ایجاد کنید

مشکل چالش تیم بازاریابی ما، دید در مورد زمان کمپین های کلیدی پیشرو و اینکه هر ماه از سال چگونه به نظر می رسد بود. کاربران ما برای شناخت بهترین مخاطبین برای کمپین‌های آینده و برنامه‌ریزی بهتر کمپین‌های آتی، به جزئیات مرتبط در مورد کمپین‌های مورد علاقه نیاز دارند. همچنین برای آنها مفید خواهد بود … ادامه

دانشگاه یوتا هکاتون در همه جا محبوب است

در اوایل این ماه، چند تن از همکاران من این فرصت را داشتند که شاهد انرژی، هیجان، دانش و اشتیاق دانشجویان در برنامه سیستم‌های اطلاعاتی دانشگاه یوتا برای فناوری و حل مشکلات باشند. سپس Domo و یکی از مشتریان ما، Layton Construction، از یک هکاتون در مدرسه تجارت Eccles حمایت مالی کردند. این رویداد 10 … ادامه

پرداختن به شکاف رهبری بازاریابی کسب و کارهای کوچک

پادکست بازاریابی نوار چسب با جان یانچ در این قسمت از پادکست بازاریابی کانالی، من به موضوع مهمی که امروزه کسب و کارهای کوچک با آن مواجه هستند می پردازم: فقدان رهبری بازاریابی. بسیاری از کسب‌وکارهای کوچک با تلاش‌های بازاریابی نامرتبط، استراتژی‌های پراکنده و رشد راکد دست و پنجه نرم می‌کنند، نه به دلیل فقدان … ادامه

چگونه از علم داده به عنوان یک رئیس (ساخت و ساز) استفاده کنیم

اینکه بگوییم در یک اقتصاد داده زندگی می کنیم، دست کم گرفتن بزرگی است. اکثر سازمان‌ها امروز می‌دانند که داده‌هایی که جمع‌آوری می‌کنند فقط یک ارز نیست، بلکه یکی از با ارزش‌ترین دارایی‌هایشان است، به‌خصوص اگر مایل باشند تا آخرین ذره پتانسیل را از آن خارج کنند. برای این منظور، بسیاری از کسب‌وکارها به علم … ادامه

آخر هفته مورد علاقه 14 دسامبر

روال پست وبلاگ آخر هفته من شامل ارسال پیوندهایی به تعدادی ابزار یا محتوای عالی است که در طول هفته با آنها برخورد کردم. من به عمق یافته ها نمی پردازم، اما توصیه می کنم اگر جالب به نظر می رسند، آنها را بررسی کنید. عکس موجود در پست مورد علاقه هفته از یک منبع … ادامه

چرا 2025 وقتی صحبت از پذیرش هوش مصنوعی – بشارت نوآوری می شود، سال لاک پشت است

به گفته گارتنر، ما از اوج انتظارات متورم برای هوش مصنوعی عبور کرده‌ایم و به سمت «سرخوردگی» پیش می‌رویم – سازمان‌ها برای به دست آوردن ارزش تجاری از هوش مصنوعی تلاش می‌کنند، حتی در حالی که شرکت‌ها به سرمایه‌گذاری میلیاردها دلار در مدل‌های جدید ادامه می‌دهند. من معتقدم یکی از دلایل سردرگمی این است که … ادامه

جریان های کاری عامل ایجاد کنید که ارزش ایجاد می کند و عملیات را ساده می کند

هوش مصنوعی (AI) را تصور کنید که توسط یک شرکت با میراث در صنعت ایجاد شده است. این چیزی است که Domo.AI ارائه می دهد و داستان ما در این فضا همه چیز را تغییر می دهد. باور کنید یا نه، ما مدت‌ها قبل از اینکه ChatGPT وارد بازار شود، روی چارچوب هوش مصنوعی خود … ادامه

چگونه خلاقیت های مناسب می توانند بازاریابی B2B شما را متحول کنند

را پادکست بازاریابی نوار چسب با نیک بنت در این قسمت از پادکست بازاریابی نوار چسب، با نیک بنت، یکی از پیشگامان اینفلوئنسر بازاریابی B2B که در حال تغییر رویکرد شرکت ها به استراتژی های بازاریابی دیجیتال است، مصاحبه کردم. بنت به‌عنوان یکی از بنیان‌گذاران TACK و نویسنده بازاریابی تأثیرگذار B2B: کار با سازندگان برای … ادامه

یاد بگیرید که بر تفاوت ها غلبه کنید

را پادکست بازاریابی نوار چسب با استفانی چانگ در این قسمت از پادکست بازاریابی نوار چسب، من با استفانی چانگ، نویسنده پرفروش و رهبر تحول آفرین با بیش از 30 سال تجربه در زمینه رشد و ایجاد تیم های با عملکرد بالا مصاحبه کردم. استفانی، پیشگام در هوانوردی خصوصی به عنوان اولین زن آفریقایی-آمریکایی که … ادامه

نوآوری های محصول در تور Connections اعلام شد

تور بین قاره‌ای Connections ممکن است تمام شده باشد، اما چرخ‌های ما همچنان در Domo می‌چرخند. ما سخت کار می‌کنیم تا نوآوری‌های محصولی را ارائه دهیم که تجربه پلتفرم شما را بهبود بخشد—که بسیاری از آنها برای شرکت‌کنندگان در تور پیش‌نمایش شده بودند. اگر نتوانستید بپیوندید، نگران نباشید. ما خوشحالیم که نگاهی گذرا به اتفاقات … ادامه