ساخت ماشین متوسط، Pt. 1: رقیق شدن همه را می کشد

اگر می خواهید مکانی ایجاد کنید که چیزهایی تولید کند که مردم واقعاً به آن اهمیت دهند – برای انجام بهتر از شرکت مدرن خود تلاش خواهید کرد. وقتی از مدیران ارشد بزرگترین شرکت‌های جهان پرسیده شد، می‌گویند نوآوری کلید موفقیت بلندمدت آنهاست. البته منطقی است. طبق مطالعه اخیر اکونومیست، ما در بحبوحه “انفجار کامبرین” … ادامه

چگونه می توان نوآوری را در 3 مرحله آسان از بین برد: ساخت ماشین متوسط، Pt. 2

برای اینکه کاملاً در خلق کردن آزاد باشیم، ابتدا باید شجاعت و تمایل برای رها کردن را پیدا کنیم:استراتژی هایی را که در گذشته برای ما مفید بوده اند کنار بگذارید…سوگیری هایمان را رها کنیم، اساس توهماتمان را…خود را از نارضایتی های ما رها کن، سرچشمه فداکاری ما…خود را از ترسی که اغلب انکار می‌کنیم، … ادامه

آنچه رهبران کسب و کار در مورد کلان داده متنفرند

/ آنچه رهبران کسب و کار در مورد کلان داده متنفرند فراوانی و در دسترس بودن گزارش ها: آنچه آنها در مقابل آنچه می خواهند دریافت می کنند مدیران در همه جا می گویند که بیشتر از دریافت گزارش ها می خواهند (از هر 5 نفر 1 نفر فقط یک بار در ماه یک نمای … ادامه

جایی که انبارهای داده با شکست مواجه می شوند

/ جایی که انبارهای داده با شکست مواجه می شوند انبار داده مانند یک راه حل عالی BI به نظر می رسد. این یک مخزن مرکزی برای ذخیره تمام داده های یک سازمان فراهم می کند، که به نوبه خود ابزارهای گزارش دهی را با مکانی واحد فراهم می کند که در آن ابزارها می … ادامه

آیا انبارهای داده فقط یک ترمز هستند؟

برخی از فناوری‌ها اعلام می‌شوند که وارد شده‌اند، اما برای سال‌ها و گاهی دهه‌ها متوقف می‌شوند. در فیلم ها، سه بعدی حدود نیم قرن طول کشید تا مورد توجه قرار گیرد. لوازم «هوشمند»، مانند یخچال هایی که موجودی فروشگاه شما را ردیابی می کنند، چیز بزرگ بعدی بودند – یک دهه پیش. لوازم خانگی هوشمند … ادامه

فرم از داده ها پیروی می کند: چگونه جر تورپ داده ها را به هنر تبدیل کرد

تجسم اطلاعات عملی است که چندان جدید نیست. به هر حال، گالیله و داوینچی مسلماً برخی از بهترین هنرمندان داده در تاریخ هستند. وقتی صحبت از تبدیل اطلاعات به هنر به میان می آید، Jer Thorp در زمینه تجسم داده ها پیشگام است. ما خوشحالیم که اعلام کنیم که Thorpe ماه آینده در Domopalooza درباره … ادامه

پرواز کور؟ اکثر رهبران کسب و کار داده های مورد نیاز خود را ندارند

به عنوان یک رهبر تجاری، به پایلوت سازمان خود کمک می کنید. شما داده‌هایی دارید که مانند ابزارهای موجود در کابین خلبان به شما کمک می‌کند تا اندازه‌گیری کنید که سازمان شما دقیقاً چقدر بالا، با چه سرعتی و در چه جهتی پرواز می‌کند. اما اگر به تمام اطلاعاتی که نیاز دارید دسترسی نداشته باشید، … ادامه

5 نکته کلیدی از گزارش روندهای اینترنتی مری میکر

حکم لازم الاجرا شده است. مری میکر، تحلیلگر مشهور سهام اینترنت، گزارش سالانه بسیار مورد توجه خود را در مورد روند اینترنت در کنفرانس کد 2015 در کالیفرنیا ارائه کرد. میکر که از سال 1995 چنین تحقیقاتی را منتشر کرده است، یک متخصص برتر در روند اینترنت است و در حال حاضر به عنوان شریک … ادامه

چگونه تجزیه و تحلیل پیشرفته روابط تجاری را تقویت می کند

اکثر شرکت ها استراتژی های هوش تجاری برای ارائه سریع اطلاعات دارند. با این حال، رویکردهای سنتی اغلب تنها بر روی کاربران داخلی تمرکز دارند. با بردن داده ها به سطح بعدی ارزش قابل توجهی وجود دارد: گسترش بینش تجاری به شرکای خارجی و مشتریان. این ممکن است خلاف واقع به نظر برسد. با این … ادامه

چرا یوتا دره سیلیکون بعدی است؟

وقتی در مورد اینکه چه چیزی یک شرکت را از نظر اقتصادی رقابتی می کند صحبت می کنیم، از صحبت در مورد اینکه کدام صنایع نوآورترین هستند اجتناب می کنیم. در حالی که این بخش مهمی از بحث است، مارک مارو از مؤسسه بروکینگز معتقد است که به همان اندازه مهم است که بدانیم نوآورترین … ادامه