3 دلیل که MajorDomo اکوسیستم داده شما را رشد می دهد

در یک پست وبلاگ اخیر، ما در مورد نحوه تهیه یک یک تیم رویایی مبتنی بر داده. یکی از اعضای تیم پروژه که مورد بحث قرار گرفت قهرمانی بود، نقشی که Domo و بسیاری از مشتریان ما از آن به عنوان “MajorDomo” یاد می کنند. در این پست، توضیح می دهیم که MajorDomo چیست و … ادامه

زنان فراموش شده در تاریخ تکنولوژی

به شکاف توجه کنید. شکاف جنسیتی در صنعت فناوری یک موضوع پیچیده است که عمیقاً ریشه در کلیشه‌های قدیمی اجتماعی و تعصبات فرهنگی دارد. شریل سندبرگ، مدیر اجرایی فیس بوک، با این موضوع موافق است. «کلیشه‌ها بسیار تقویت‌کننده هستند، زیرا به‌عنوان انسان، ما انتظار داریم که آشنا باشیم». در اخیر نیویورک تایمز در مقاله، او … ادامه

چرا فناوری خرده فروشی دیگر به معنای کسب و کار پرخطر نیست؟

تعداد کمی از صنایع به اندازه بخش خرده فروشی از فناوری استفاده می کنند. ابزارهای روبه‌روی مصرف‌کننده، برنامه‌های کاربردی و شبکه‌های سریع اکنون تار و پود چگونگی حرکت کالاها و ارائه خدمات به مشتریان هستند. همانطور که رایانش ابری گسترش یافته است، خطر نیز افزایش یافته است. بنابراین، نوآوران خرده‌فروشی برای به دست آوردن دید … ادامه

چگونه با لیز التینگ اشتیاق خود را به هدف خود تبدیل کنید

پادکست بازاریابی Ducttape با لیز التینگ در این قسمت از پادکست بازاریابی نوار چسب، با لیز التینگ مصاحبه کردم. این هفته دوباره قسمت‌های مورد علاقه‌تان را به شما می‌دهیم! لیز یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل TransPerfect برنده جایزه است. TransPerfect بزرگترین ارائه دهنده راه حل های زبان و کسب و کار در جهان است که … ادامه

6 نکته ای که باید هنگام مهاجرت به ابر در نظر بگیرید

از زمان معرفی ابر، جریان ثابتی از شرکت‌ها انتخاب کرده‌اند تا حساس‌ترین داده‌های خود را از محل ذخیره‌سازی محلی به ذخیره‌سازی راه دور منتقل کنند و آن را از هر کجا و در زمان واقعی در دسترس قرار دهند. حتی محافظه‌کارترین شرکت‌های جهان نیز با ایفای نقش مهم‌تر فناوری دیجیتال در صنایع، وارد عمل شده‌اند. … ادامه

چگونه یک شرکت علوم زیستی مد بازاریابی خود را پیدا کرد

زمانی بود که یک شرکت بزرگ بین‌المللی علوم زیستی – با ارزش 3 میلیارد دلار و با استخدام بیش از 5000 نفر – اصلاً نمی‌دانست که رسانه‌ها و عملیات بازاریابی چه کار می‌کنند. و ربطی به کم تلاشی نداشت. در عوض، تیم بازاریابی در موقعیتی مشابه با بسیاری دیگر، در فضای خود و جاهای دیگر … ادامه

Magic ETL جدید: ETL سریعتر، هوشمندتر و آسانتر برای همه

هنگامی که با منابع ورودی مختلف با طرحواره های مختلف سروکار دارید، ادغام داده ها از پلتفرم های مختلف ممکن است دشوار باشد. Domo's Magic ETL را وارد کنید، که ترکیب، تبدیل و ویرایش داده‌ها را آسان می‌کند، خواه اهل فن باشید یا نه. در حالی که Domo از ابزارهای MySQL و Redshift برای تبدیل … ادامه

کاری که کارفرمایان می توانند برای کاهش اضطراب بازگشایی انجام دهند

با باز شدن اقتصادها و بازگشت مردم به محل کار، اضطراب ورود مجدد به عنوان مقوله استرس خود در حال ظهور است. “به خوبی شناخته شده است که ابهام به استرس و اضطراب کارکنان کمک می کند.” روانشناسی امروز مارک بولینو، یکی از همکاران، در ماه مارس نوشت: “و این بیماری همه گیر در حال … ادامه

5 نکته از بحث تجاری سازی داده ها

جنیفر بلیسنت هنوز به یاد دارد که مدیر ارشد اطلاعات یکی از بزرگترین بانک های ایالات متحده چه چیزی را در زمانی که Forrester بررسی اولویت های فناوری تجاری و سفرهای تجاری 2020 خود را انجام داد به او گفت. او گفت: با داده های خودمان، ما فقط می توانیم در داخل جستجو کنیم. ما … ادامه

پورتال تجزیه و تحلیل DHL: Rx برای موفقیت در تحویل واکسن؟

در حالی که چندین غول داروسازی برای عرضه واکسن‌های کووید-19 خود در سطح جهان آماده می‌شوند، غول حمل‌ونقل بین‌المللی DHL در حال آماده شدن برای کمک به تلاش‌های دیجیتالی‌سازی خود است. یکی از ابتکارات کلیدی اخیر، توسعه پورتال تجزیه و تحلیل داده های DHL است، یک راه حل مبتنی بر ابر و مبتنی بر داده … ادامه