زمان آن رسیده است که تلاش‌های حفظ مشتری خود را افزایش دهید: چگونه بدون فروش بیشتر درآمد بیشتری کسب کنید

کسب‌وکارها می‌دانند که چگونه درآمد خود را از طریق جذب مشتری افزایش دهند – و در این کار بسیار خوب هستند. اما طبق مقاله اخیر فوربس، حفظ مشتریان فعلی بسیار مقرون به صرفه تر است. در اینجا چند آمار وجود دارد که به نظرم قانع کننده بود: گارتنر گزارش می دهد که 80 درصد از … ادامه

سریع و خشن: نه فقط برای ماشین های عضلانی

/ سریع و خشمگین: نه فقط برای ماشین های عضلانی عبارت “سریع و خشمگین” اغلب در فروش استفاده نمی شود. معاملات بزرگ زمان بر است و سرنخ ها می توانند بدون توضیح یا هشدار از بین بروند. اما اگر می توانست متفاوت باشد چه؟ تیزبین ترین ذهن ها در فروش و بازاریابی در اجلاس فناوری … ادامه

داده‌ها در Closers: Insights from Domo Sales Leadership Study است

/ داده‌ها در Closers: Insights from Domo Sales Leadership Study است زمانی که رهبران فروش داده های بلادرنگ را در اختیار داشته باشند، همیشه موثرتر خواهند بود. خواه شناسایی فرصت‌ها، درک بهترین عملکردها، اعتبارسنجی پیش‌بینی‌ها، برجسته کردن فرصت‌های نادیده گرفته شده یا رشد استعدادها، دسترسی بهتر و سریع‌تر به داده‌های زمان واقعی درآمد بیشتری ایجاد … ادامه

حرکت آرام به سمت رشد درآمد: چرا رهبران فروش با عملکرد بالا از تجزیه و تحلیل استفاده می کنند.

مانند بسیاری از رهبران پرانرژی فروش، جف اسکوسن، معاون فروش شرکتی Domo روز خود را با یک تمرین شروع می‌کند – و در مورد او، معمولاً به معنای دوچرخه‌سواری طولانی کوهستان است. اما جف حتی قبل از اینکه به مسیر خود برسد، روز خود را با مشاهده 5 معیار “گرم” که در قسمت جلو و … ادامه

آیا کلان داده کسب و کار شما را فلج می کند؟ (قسمت 2)

در برخی موارد، عدم اعتماد به داده ها به دلیل عدم دقت واقعی نیست، بلکه به دلیل عدم دقت درک شده است. وقتی داده‌های جدیدی وارد می‌شوند، ممکن است با داده‌ها و باورهای از قبل موجود سازگار نباشد، که می‌تواند منجر به ناهماهنگی شناختی شود. وقتی افراد ناهماهنگی (ناهماهنگی) را به عنوان اطلاعات متناقض تجربه … ادامه

چگونه یک عکس فوری بازاریابی می تواند شما را متحول کند

بازاریابی کلمه ای است که می تواند احساسات بسیاری را در صاحبان کسب و کار برانگیزد. برای برخی، این هیجان است – هیجان جذب مشتریان جدید و تماشای رشد کسب و کار شما. اما برای بسیاری، ناامیدی، سردرگمی و حتی ترس بیشتر است. چرا زیرا امروزه بازاریابی می تواند فوق العاده پیچیده به نظر برسد. … ادامه

چرا 2021 سال شگفت انگیزی برای Domo بود

در Domo، ما معتقدیم که پلتفرم مدرن BI را ایجاد کرده‌ایم که سازمان‌های کوچک و بزرگ می‌خواهند و به آن نیاز دارند، حتی اگر قبلاً تعدادی ابزار خوب BI را در کمربند ابزار خود داشته باشند. هیچ چیز بیش از بازخورد مشتری و تجدید مشتری به ما نمی گوید که ما در داشتن چنین اعتقادی … ادامه

رونق بازاریابی برای سالمندان و چگونگی هوشمند شدن با شما

پادکست بازاریابی نوار چسب با دبی هاوارد در این قسمت از پادکست بازاریابی نوار چسب، با دبی هاوارد مصاحبه کردم. هوارد یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل Senior Living SMART است، یک آژانس بازاریابی با خدمات کامل که به صنعت زندگی سالمندان خدمات می دهد. او و شریکش، آندریا کاتزیونه، آژانس را با موفقیت از یک … ادامه

مطالعه موردی فارستر: تأثیر کل اقتصادی Domo.

/ مطالعه موردی فارستر: تأثیر کل اقتصادی Domo. شما دیده اید که Domo چه کاری می تواند انجام دهد. چگونه داده‌های شما و افرادتان را به روش‌هایی گرد هم می‌آورد که به شما کمک می‌کند هر روز تصمیم‌های تجاری بهتری بگیرید. چگونه اطلاعات بی‌درنگ را ارائه می‌کند تا بتوانید در مواقع ضروری اقدام کنید. شما … ادامه

Data Never Sleeps 4.0 | دومو

/ Data Never Sleeps 4.0 نسخه پنجم Data Never Sleeps را اینجا ببینید زمانی که Domo را راه‌اندازی کردم، دو میلیارد کاربر اینترنت در سراسر جهان و چهار میلیارد نفر دیگر تلفن همراه داشتند. این اعداد ممکن است چشمگیر به نظر برسند، اما در مقایسه با اتصالات دنیای امروز کم رنگ هستند. پنج سال به … ادامه