آخر هفته مورد علاقه 23 نوامبر

روال پست وبلاگ آخر هفته من شامل ارسال پیوندهایی به تعدادی ابزار یا محتوای عالی است که در طول هفته با آنها برخورد کردم. من به عمق یافته ها نمی پردازم، اما توصیه می کنم اگر جالب به نظر می رسند، آنها را بررسی کنید. عکس موجود در پست مورد علاقه هفته از یک منبع … ادامه

نحوه فروش تجربه کاربری، نه خدمات مشتری

پادکست بازاریابی نوار چسب با جین والترز در این قسمت از پادکست بازاریابی نوار چسب، من از مصاحبه با جین والترز لذت بردم. Jeannie Walters یک کارشناس تحسین شده تجربه مشتری، سخنران اصلی بین المللی و بنیانگذار Experience Investigators است، شرکتی که به شرکت ها کمک می کند تا فروش و حفظ مشتری را از … ادامه

جابجایی آسان برای تبدیل بلندگوهای معمولی به ارتباطات خبره

پادکست بازاریابی نوار چسب با مایکل هوپنر در این قسمت از پادکست بازاریابی نوار چسب، با مایکل چاد هوپنر، کارشناس ارتباطات سیاسی که به خاطر کارش با اندرو یانگ در جریان انتخابات ریاست جمهوری 2020 شهرت دارد، مصاحبه کردم. هوپنر به عنوان استادیار در مدرسه بازرگانی کلمبیا، تحقیقات گسترده ای در مورد عادات صحبت کردن … ادامه

4 درس خرده فروشی آنلاین از eTail West

/ 4 درس خرده فروشی آنلاین از eTail West eTail West امسال گردبادی از شخصی‌سازی، مشتری مداری، کمپین‌های چند کاناله و قیچی کاغذ بود (در ادامه در مورد آن بیشتر توضیح خواهیم داد). در اینجا چهار چیز است که من از هفته خود در پالم اسپرینگز حذف کردم: تعقیب رسانه‌های اجتماعی هنوز آسیب می‌زند ببخشید … ادامه

ثبت تأثیر روز خدمات یونیلور کانادا

/ ثبت تأثیر روز خدمات یونیلور کانادا بخشش در قلب ماموریت Domo است. یکی از راه هایی که ما به جامعه خود خدمت می کنیم، ارائه ابزارهای خود از طریق برنامه Domo for Good است. دیگری وام دادن به افراد ما برای کمک به سازمان هایی است که کارهای شگفت انگیز در جهان انجام می … ادامه

ساده کردن مصرف داده، افزایش تاثیر داده ها: 3 نکته که خرده فروشان باید بدانند

خواه یک خرده فروش بخواهد مکان جدیدی باز کند، خط تولید جدیدی راه اندازی کند یا زنجیره تامین خود را تغییر دهد – یا اصلاً تغییری در تجارت خود ایجاد کند – ابتدا به داده های مناسب نیاز دارد. اما همه متخصصان کسب و کار به داده های مورد نیاز خود دسترسی ندارند. همانطور که … ادامه

تحلیل وضعیت تورم در سال 2024. و پیش بینی سال 2025

تورم این موضوعی است که به نظر می رسد هرگز از سرفصل ها خارج نمی شود – و دلیل خوبی هم دارد. چه برای خواربارفروشی بودجه اختصاص دهید، چه برای روز ولنتاین هزینه کنید یا برای یک سفر تابستانی برنامه ریزی کنید، هزینه های فزاینده زندگی روزمره راهی برای جلب توجه ما دارد. وقتی برای … ادامه

آیا سیستم شما “خوب کار می کند” – واقعا؟ – بشارت بدیع

مشکل سیستم های IT موجود که “خوب کار می کنند” در اینجا نهفته است. وقتی ناگهان باید راه های جدیدی برای کار پیدا کنید، نمی توانید! سیستم های بسیار سفارشی شده در محل به سادگی به اندازه زیرساخت های ابری مدرن انعطاف پذیر نیستند. شما باید اغلب به تغییراتی که کسب و کار می‌خواهد نگویید، … ادامه

چرا داده ها همیشه به تصمیمات خوبی منجر نمی شوند؟

همه تصمیم می گیرند. هر ساعت، هر روز هنگام تلاش برای بهبود فرآیندهای تصمیم گیری تجاری، ما تمایل داریم این واقعیت ساده را فراموش کنیم. مدیران ارشد و مدیران تنها کسانی نیستند که انتخاب‌هایشان بر عملیات و سودآوری تأثیر می‌گذارد: تقریباً همه کارمندان می‌توانند از طریق عادت‌های محل کار، فناوری‌هایی که استفاده می‌کنند (یا سوءاستفاده … ادامه

در یک شریک داده به دنبال چه چیزی باشید: 3 C از هوش تجاری بهتر

در حال حاضر، بازاریابان در همه جا ارزش مدیریت داده را درک کرده اند. همه ما برای ارائه هوش تجاری برای استراتژی بازاریابی، تجزیه و تحلیل و بهینه‌سازی کمپین به داده‌های مشتری تکیه می‌کنیم و می‌دانیم که به پلتفرمی نیاز داریم که هر بار تصمیمات آگاهانه را امکان‌پذیر کند. با این حال، وقتی نوبت به … ادامه